Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumoava-korut

Vierailija
03.02.2015 |

Kalevalakorukeskustelusta tuli mieleen, mitäs mieltä palstalaiset on Lumoava-sarjan koruista?

Itse omistan hertta -kaulakorun, jonka sain mieheltäni. Toivottavasti hän tuo joskus lahjaksi sopivat korvakorutkin :-)

Muutkin sarjan korut ovat kauniita <3

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan ne nyt hienoja, muistuttavat joiltain osin kalevalakoruja :-) 

Vierailija
2/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja koruja - tosin arkisia. Tuttuni käytti jotain, olisiko ollut nimenomaan Hertta-koruja häissään, ja mielestäni aivan liian arkiset juhliin - etenkään omiin häihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollutkaan ainakaan hertta-koruja morsiamella

t. 3

Vierailija
4/9 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korvakorut ja kaulakoru, tykkään niistä. :) Ainoa miinus on, että korut tummuvat ihan mielettömän nopeasti. Onko muilla samaa ongelmaa?

Vierailija
5/9 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I <3 Lumoava! ei oo mulla tummunu, mulla on kans korvikset ja kaulakoru. en muista mitä mallia ja hyvänä on pysyneet <3

Vierailija
6/9 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:09"]

Minulla on korvakorut ja kaulakoru, tykkään niistä. :) Ainoa miinus on, että korut tummuvat ihan mielettömän nopeasti. Onko muilla samaa ongelmaa?

[/quote]Muistelisin että ihon ph vaikuttaa tuohon, joillain tummuu ja joillain ei.

Vierailija
7/9 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän kuin Kalevalakoruista. Nillä on ollut useita sellaisia koruja mitä olen itselleni voinut ajatella.

Vierailija
8/9 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään! Ovat jotenkin "raikkaampia" kuin Kalevela-korut, vähän kuin uuden sukupolven kalevalat :)

Vierailija
9/9 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netistä lahjaksi hopeisen Lumoava Huomen -rintaneulan. Jouduin vaihtamaan uuteen kappaleeseen, koska pintakäsittely oli epäonnistunut. Rosoa saa tietysti olla ja näissä aina on, mutta ensimmäisessä kappaleessa oli silmiinpistävä lovi ja tummia mykyröitä.

Nähtäväksi jää, kuinka pinnan rodinointi kestää käytössä. Näyttävä, kookkaudessaankin siro koru kuitenkin.