Olen 20-vuotias nainen ja seurustelen 32-vuotiaan miehen kanssa. Kysyttävää?
Ensitapaaminen 15- ja 27-vuotiaina. ♥
Seurustelun aloitus 16- ja 28-vuotiaina. ♥
Avoliitto 18- ja 30-vuotiaina. ♥
Ensimmäinen lapsi syntymässä lokakuussa 2015. Minä ja mies lapsen syntyessä 20- ja 32-vuotiaita. ♥
Olen 1h 30min ajan vastailemassa täällä teidän kysymyksiinne. :)
- Maria
Kommentit (46)
Oo! Mäkin oon 20v.kohta ja mies 32v. Ja ollaa kihloissa ja asutaa yhes. :D ja yritetää lasta. ♥
Varo vaan, miehes vaihtaa sut vielä nuorempaan kun olet synnyttänyt hänelle ensin lapsen
Kerran uppaan ja katon tuleeks niitä kysymyksiä, kun kerkes mennä jo toiselle sivulle. :)
Mitä kysymyksiä toivoisit? Mä oon 25 ja mun mies 37. Ihan sama ikäero, eikä siinä oo minusta mitään ihmeellistä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:43"]
Mitä kysymyksiä toivoisit? Mä oon 25 ja mun mies 37. Ihan sama ikäero, eikä siinä oo minusta mitään ihmeellistä.
[/quote]
Ei minustakaan, no minkälaisia tahansa. :) mitä nyt ihmiset haluaa vaan kysyä, vaikka et minkälaisesta juustosta tykkään. :-D
Onko sun miehellä narkomaanitausta?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:47"]
[/quote]
Valitettavasti, on.
Paljonko maksaa lautasellinen kaurapuuroa?
Mikä teistä nyt tekee niin erikoisen, että tällaisen alotuksen teit?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:53"]
Paljonko maksaa lautasellinen kaurapuuroa?
[/quote]
Hmm, oisko vaan jotain euron pintaan? :D
Oletitko, että kaikki tulee kommentoimaan teidän ikäeroa negatiiviseen sävyyn, vai miksi tällainen aloitus?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:47"]
[/quote]
Valitettavasti, on.
[/quote]
Te ette vanhene sitten ikinä :) Monesko vuosi tämä nyt on, kun kirjoittelet tästä fantasiastasi tänne?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:53"]
Mikä teistä nyt tekee niin erikoisen, että tällaisen alotuksen teit?
[/quote]
Ei mikään, halusin vaan kertoa koko maailmalle miten ihana kultani on! ♥ vaikka se onkin hieman lapsellista. :-D
Onko kivaa sittenkun mies jää eläkkeelle sinä olet vielä työelämässä 10 vuotta?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:55"]
Oletitko, että kaikki tulee kommentoimaan teidän ikäeroa negatiiviseen sävyyn, vai miksi tällainen aloitus?
[/quote]
En, en olettanut mitään. Ja miksi kukaan haluaisi haluamalla negatiivisuutta elämäänsä??
En näe syytä edes, miksi meidän pitäisi tuntea miehen kanssa että meillä on huono parisuhde tai huono perhe-elämä tulossa...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:56"]
Oletteko onnellisia? :)
[/quote]
Ollaan onnellisia. :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:57"]
Onko kivaa sittenkun mies jää eläkkeelle sinä olet vielä työelämässä 10 vuotta?
[/quote]
Mitä erityisen kivaa siinä pitäisi olla? normaalia elämää ja en ole itsekään enää tuolloin mikään nuori ja minusta sillä että rakastaa toista, ei ole mitään tekemistä sen kanssa että toinen jää eläkkeelle.
Hän on siis 12 vuotta vanhempi ja miehet kuolevat keskimäärin kuusi vuotta ennen naisia. Joten jos menette naimisiin, hän kuolee noin 18 vuotta ennen sinua.
Miltä tuntuu ajatus siitä että tulet elämään ilman puolisoa viimeiset 18 vuotta elämästäsi? (Siinä vaiheessa et nimittäin varmaan enää löydä toista puolisoa koska siinä iässä jokaista miessenioria kohti on noin viisi naista.)