Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mielestä marras-joulukuu on vuoden parasta aikaa?

Vierailija
15.11.2021 |

Jostain syystä juuri tähän aikaan vuodesta jaksan olla positiivinen. Se liittyy kai jotenkin siihen että vuosi päättyy. Noste kestää vielä tammikuun mutta helmi-maalis on kurjaa aikaa. Huhtikuu on hyvä samoin kuin syys-lokakuu mutta touko-elo ahdistaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä paras, mutta ei mua myöskään ahdista tai masenna tai mitään. Mä oon kai siitä onnekas, että tykkään kaikista vuodenajoista, ainoat säät joista en pidä on pitkään jatkuvat helteet ja räntäsade.

Vierailija
2/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä ole. Parasta aikaa itselle on huhti-syyskuu. Loput 6kk vuodesta sää on aivan karsea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siinä on jotain hienoa kun elämme vuoden pimeintä aikaa. Joulun odottamista.

Vierailija
4/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään! Alkuvuosi ja kevät on vuoden hirveintä aikaa.

Vierailija
5/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun puolivälistä maaliskuun loppuun, kesä-heinäkuu ja syyskuu

Ovat parhaat, kun silloin eniten puuhaa luonnossa.

N40+

Vierailija
6/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parasta aikaa, mutta parhaimmasta päästä. Loppuvuosi on yleensä positiivisesti kiireinen töissä ja harrastuksissa, samaan aikaan alkaa joulun odotus, mistä pidän enemmän kuin joulusta. Tietysti on se pimeä ja synkkä pätkä ennen lumentuloa, mutta kun lumi sataa, jouluvalot syttyvät ja illat pimenevät, on oikein tunnelmallista. Joulun jälkeen on uusi vuosi, ja sitten mennäänkin jo kevättä kohti. 

Itse en pidä siitä melko pitkästä ja tapahtumaköyhästä vaiheesta tammi- ja maaliskuun välissä. 

Vierailija
7/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä!

Vierailija
8/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään joka syksy alkujärkytyksen jälkeen pimeydestä :) harmittaa aina kun kesä loppuu, mutta myöhemmin syksyllä herään jotenkin eloon. Jouluun asti on ihana, sitten on vuoden hirvein aika ja pahenee vaan kun valo lisääntyy, kunnes kesällä siihen tottuu. Pimeyttä silloinkin kaipaan, mutta lämpö ja helppous on kesässä hienoa. Tammikuu ja helmikuu on ihan hirveitä.

Vierailija
9/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama!

Vierailija
10/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eteläisessä euroopassa ihan jees aikaa 🤗

Vierailija
11/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs marraskuun tykkääjät tykkäävät tehdä näinä aikoina?

T: Kesän ja varhaissyksyn nauttija

Vierailija
12/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon säistä. Jos on pakkasta niin voi olla yhtä mukavaa vuodenaikaa kuin kesäkin. Tykkään ääripäistä eli kuumasta ja kylmästä. Kosteasta ja märästä ilmasta en tykkää, kevät ja syksy ei ole mieleen.

Vierailija
13/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sisällä aina, pelaan, katon sarjoja/leffoja, ryyppään. Total chill-

Vierailija
14/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä marras- ja joulukuu on vuoden synkintä aikaa.

Vierailija
15/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihan tykkään, kun en ole enää päiväkodissa töissä. Silloinkin kyllä kaikkea jouluun liittyvää rakastin, mutta se jokapäiväinen kuravaateshow kyllä vei ilon rapakeleistä. Sitä tuntui jatkuvan ikuisuuden

Vierailija
16/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä marraskuusta, on mukavaa nähdä aamulla päivän nousu ja illalla valon sammuminen. Tykkään hämärähyssystä.

Täällä pks on ollut kirkkaitakin hetkiä, tänäänkin paistoi aurinko ip, ja eilen paistoi kuu huoneeseeni. Taivaskin on niin kaunis.

Oma elämä sujuu normiuomissaan, vielä ei tarvitse joulupuuhia tehdä, voi vain elää päivästä toiseen. Marraskuu, kyllä kelpaa!

Vierailija
17/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parasta aikaa, mutta parhaimmasta päästä. Loppuvuosi on yleensä positiivisesti kiireinen töissä ja harrastuksissa, samaan aikaan alkaa joulun odotus, mistä pidän enemmän kuin joulusta. Tietysti on se pimeä ja synkkä pätkä ennen lumentuloa, mutta kun lumi sataa, jouluvalot syttyvät ja illat pimenevät, on oikein tunnelmallista. Joulun jälkeen on uusi vuosi, ja sitten mennäänkin jo kevättä kohti. 

Itse en pidä siitä melko pitkästä ja tapahtumaköyhästä vaiheesta tammi- ja maaliskuun välissä. 

Kuin omasta kynästä! Joulun odotus sekä hiljenevä ja pimenevä maailma ovat tunnelmallisia. Samalla tietää että sitä menee vakaasti valoa kohti. Nuo tammi-maaliskuu ovat kyllä nihkeitä, talvi ilman joulun odotusta on mielestäni melko turhaa. Uudesta vuodesta voisi puolestani alkaa jo kevät.

Vierailija
18/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen sinulle kelpaisi ihan mikä vuodenaika vaan. Jos tykkää jostakin kuukaudesta niin kyllähän sen pitäisi tarkoittaa, että viihtyy sen ajan ulkonakin. Kyllähän minäkin viihdyn sisällä, mutta inhottaa kun pimeys estää luonto harrastukseni. Ei tuolla ulkona näe mitään ilta viiden jälkeen, kun metsä alue olisi kyseessä.

Vierailija
19/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen vanhaan kun oli lunta. Nykyään ei.

Vierailija
20/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen sinulle kelpaisi ihan mikä vuodenaika vaan. Jos tykkää jostakin kuukaudesta niin kyllähän sen pitäisi tarkoittaa, että viihtyy sen ajan ulkonakin. Kyllähän minäkin viihdyn sisällä, mutta inhottaa kun pimeys estää luonto harrastukseni. Ei tuolla ulkona näe mitään ilta viiden jälkeen, kun metsä alue olisi kyseessä.

Laita otsalamppu, niin näkee taas. Jos ei ole tiheälatvustoinen, niin selkeällä säällä näkyy tähtiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän