Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko miehesi nuorena koulun suosituimpia poikia tyttöjen keskuudessa vai oliko hän niitä ei-haluttuja?

Vierailija
09.09.2006 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies oli ja on edelleen oikeasti hyvännäköinen. Minä tavistyllerö sain hänet varmaan sen takia, että olen 11 vuotta nuorempi...:)

Vierailija
22/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekös häntä ärsytti. Kokonainen luokka vuoden vanhempia tyttöjä yritti häntä. Hän ehti seurustella kahden kanssa ennenkuin tajusi olevansa kokoluokan unelmien kohde :)

Myös 4 vuotta vanhemman isosiskon kaverit läähätti perään. Sen siitä saa kun näyttää 15 vuotiaana 3 kymppiseltä :D

Ei hän ollut mikään suupaltti vaan rauhallinen ja hyvä oppilas, mutta se ulkonäkö ja perse++++

Vierailija
24/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen nörttipoika, joka leikki tietokoneilla muiden nörttipoikien kanssa. Suositut urheilija- ja muusikkopojat veivät tytöt. Mutta niin kuin oikeassa elämässä yleensä käy, niin tästä nörttipojasta tulikin opintojen päätteeksi tietohallintopäällikkö, joka nostaa huippuliksaa ja kelpasi minulle. Urheilja- ja muusikkopojat on nykyään luusereita.

Vierailija
25/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

20:

Urheilijapoika, joka kiinnostui tytöistä aika myöhään.

Vitsi, vitsi :)[/i

Menovaihe tuli vasta myöhemmin, kun urheilusta tuli vaan harrastusta ja isommat tavoitteet jäi.

Vierailija
26/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko peesiä tätä..

Mieheni oli myös koulukiusattu kauan.

Ei naiset juokse perässä vieläkään. Eikä kyl tarvikkaan!

Vierailija
27/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 peesii siis 24:sta

Vierailija
28/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi moni tyttä ihastui häneen. Toisaalta mieheni oli niin ujo, ettei niistä tullut sen enempää.

Vierailija
29/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama juttu vieläkin. tekee muutaman päivän kuussa yhtä sivutötä, jossa näkee paljon ihmisiä. Joka vuorossa joku on tullut ehdottamaan jotain ja just eilen oli yksi hänätä noin 10v. vanhempi kuiskannut toiselle naiselle että " kato nyt miten nätti poika" ja sit molemmat oli tuijottanu ja mies ihan nolona. Ei nyt ihan poikanen oo enää, kahden lapsen isä ja kohta 30v. Musta on vaan hauskaa kun kertoo noita juttuja. Ulkonäön lisäksi toinen syy suosioon on se, että mies on tosi sympaattinen ihminen ja jaksaa kuunnella naisten elämänkohtaloita.

Vierailija
30/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei paljoa kiinnostanut koulunkäynti ja oli mm. ilmestynyt kevätjuhliin kännissä yläasteella.. Tyttöjä oli riittänyt (ja edelleen baarissa entiset ihastukset tulee tyrkyttämään itseään) ja mitä olen kuvia nähnyt, niin se on näyttänyt just sellaselta vähän kovalta, mutta hiljaselta tyypiltä.. seksikäs pakkaus. Mies ei siis ole mikään porukan hauskuuttaja tai suupaltti. On tehnyt nuorempana pieniä rötöksiä, joista ei ole kuitenkaan jäänyt kiinni ja oikeastaan koko nuoruus on ollut sellaista känni-örvellystä.

No, mies on kyllä sittemmin muuttunut aikalailla =) Itse en olisi ihastunut mieheen, jos olisin tavannut hänet tuommoisena. Itse olen ollut melko suosittu yläasteella poikien keskuudessa sekä tyttöjä riitti kavereiksi paljon sekä niistä suosituista että vähemmän suosituista. Mutta kympin oppilas olin enkä tosiaan ole ollut sellainen rakkari kuin mieheni =)

Vierailija
31/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöri kaikissa porukoissa ja tytöt (etenkin ylemmiltä luokilta) piiritti häntä. En käsitä oikein miks, hän kun oli hirmu pieni kooltaan, vaikkakin ihan söpö ja ujo. Kaikkia pikkurötöksiä tais nuoruudessaan muuten tehdä hänkin.. Täytyy sanoa, etten ole halunut kaikkea kuullakaan.

Olen samaa mieltä siitä, että ne nuoruudessa suositut tyypit on tällä hetkellä (ollaan nyt kolmekymppisiä) luusereita ilman kunnon töitä tai mitään otetta elämästä ja ne hiljaset/kiusatut/nörtit ym taluttaa tuolla kauniita vaimoja vauvanvaunuja työnnellen, vetelee huippuliksoja kunnon ammateissa ja asustelee paremmilla alueilla.

Vierailija
32/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei minua haittaa.

Vierailija
33/33 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo kiinnosti enemmän kuin tytöt, mutta kun hanat aukes (n. 17-18 v), niin sen jälkeen kuulemma hoitoja riitti.. ;D Vakavasti otettavia tyttöystäviä ennen mua yksi kappale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä