Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys abortinvastustajille

Vierailija
03.02.2015 |

Jos Suomessa on jo tällä hetkellä yli 17 000 kotinsa ulkopuolelle sijoitettua lasta, kuinka paljon heitä olisikaan, jos abortteja ei sallittaisi? Kuinka paljon enemmän olisi mm. fas-lapsia? Ei-toivottuja laiminlyötyjä jne? Laitoksissa vailla vanhempia ja rakkautta?
Minä en ymmärrä naisia, jotka tekevät useita abortteja, ymmärrän vain 1 abortin/nainen, sillä jokaisen luulisi oppivan kerrasta. Mutta olen silti sitä mieltä, että jokaisen lapsen tulisi saada syntyä toivottuna ja rakastettuna. Jos vanhemmalla/vanhemmilla ei ole tätä mahdollisuutta lapselleen antaa, on tällöin abortti lapsen kannaltakin jo parempi vaihtoehto.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ei voi olla lapsen kannalta paras vaihtoehto, koska hän menettää elämänsä siinä lopullisesti. Onko sinun mielestäsi näille huostaanotetuille lapsille myös paras vaihtoehto että heidät tapettaisiin?

Vierailija
2/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:03"]

Abortti ei voi olla lapsen kannalta paras vaihtoehto, koska hän menettää elämänsä siinä lopullisesti. Onko sinun mielestäsi näille huostaanotetuille lapsille myös paras vaihtoehto että heidät tapettaisiin?

[/quote]

"koska hän menettää elämänsä siinä lopullisesti" Todista tämä. Monet näet uskovat jälleensyntymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että joku joutuu tilanteeseen, jolloin täytyy tehdä abortti. Seksiä ei ole pakko harrastaa, varsinkaan ilman ehkäisyä. Pidän "vahingossa" raskaaksi tulleita typerinä ja vastuuttomina ihmisinä.
Ja säästäkää meidät raiskaus tarinoilta pliis.

Vierailija
4/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:03"]

[/quote]

"koska hän menettää elämänsä siinä lopullisesti" Todista tämä. Monet näet uskovat jälleensyntymiseen.
[/quote]
Ne jotka uskovat jälleensyntymis hömppään pitäisi itse todistaa se!

Vierailija
5/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:11"]Mua ärsyttää se, että joku joutuu tilanteeseen, jolloin täytyy tehdä abortti. Seksiä ei ole pakko harrastaa, varsinkaan ilman ehkäisyä. Pidän "vahingossa" raskaaksi tulleita typerinä ja vastuuttomina ihmisinä.
Ja säästäkää meidät raiskaus tarinoilta pliis.
[/quote]
Miksi se ärsyttää? Miksi vahinkorakkaus on niin paha asia?

Vierailija
6/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap vastustaa aborttia, miksi hänen mielestään sitten yksi abortti/nainen on hänestä tarpeeksi? Hyvä puhua itsensä pussiin jo heti aloituksessa :D

Vierailija
7/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:15"]Jos ap vastustaa aborttia, miksi hänen mielestään sitten yksi abortti/nainen on hänestä tarpeeksi? Hyvä puhua itsensä pussiin jo heti aloituksessa :D
[/quote]
Niin siis vastustaa abortin vastustajia, sori

Vierailija
8/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itse elää ratkaisujensa kanssa enkä voi mennä muille sanomaan että vastustan, vaikka itse en edes painostuksen alla ole voinut siihen suostua. Minusta on kuitenkin väärin että osa ammattikunnasta, joka on koulutettu ihmishenkien pelastajaksi, on joutunut enkelten tekijöiksi. Sama koskee eutanasiaa - siihenkin pitäisi kouluttaa oma henkilöstönsä. Näin myös siksi ettei varsinaisella terveydenhuoltohenkilöstöllä mene roolit sekaisin sen suhteen milloin ollaan elämän ja milloin kuoleman asialla. Lääkärikunnassa on jo nykyisellään havaittavissa tyyppejä, jotka kuvittelevat olevansa yli-ihmisiä.

Vierailija
9/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:19"]

Jokainen itse elää ratkaisujensa kanssa enkä voi mennä muille sanomaan että vastustan, vaikka itse en edes painostuksen alla ole voinut siihen suostua. Minusta on kuitenkin väärin että osa ammattikunnasta, joka on koulutettu ihmishenkien pelastajaksi, on joutunut enkelten tekijöiksi. Sama koskee eutanasiaa - siihenkin pitäisi kouluttaa oma henkilöstönsä. Näin myös siksi ettei varsinaisella terveydenhuoltohenkilöstöllä mene roolit sekaisin sen suhteen milloin ollaan elämän ja milloin kuoleman asialla. Lääkärikunnassa on jo nykyisellään havaittavissa tyyppejä, jotka kuvittelevat olevansa yli-ihmisiä.

[/quote]

Minun mielestäni elämässä tärkeintä on onnellisuus ja rakkaus eikä elämä itsessään takaa näitä. Siksi lääkäreiden pitäisi keskittyä ensisijassa tukemaan henkistä hyvinvointia samalla kun hoitavat fyysistä, koska sillä on suuremmat vaikutukset ihmiseen kokonaisvaltaisesti. Puhumattakaan siitä että jos ihminen itse ei näe elämää tärkeinpänä asianaan vaan nimenomaan onnellisuuden, niin silloin keskitytään ihmiselle itselleen epäolennaisiin asioihin. 

Vierailija
10/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle on aina parempi olla syntymättä kuin syntyä.

11/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saadaan hedelmällisyysluku edes 2.1, niin mietitään sen jälkeen asiaa uudelleen. Sitä ennen abortit voitaisiin kieltää.

Vierailija
12/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:35"]

Ihmiselle on aina parempi olla syntymättä kuin syntyä.

[/quote]

Mä en voi muuta ku sääliä näitä ihmisiä joiden mielestä on parempi olla syntymättä kuin syntyä ja saada elää. Toivon että nämäkin ihmiset saisivat kokea millaista elämä oikeesti on. Kuinka ihanaa ja huumaavaa se parhaimmillaan on.

Vierailija
13/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minä tiedän montakin ihmistä, jotka olisivat tulleet mieluummin abortoiduiksi kuin eläneet helvetillisen elämän. Itse kuulun myös tähän joukkoon. En ole löytänyt elämästäni iloa vuosikausiin, mutta itsemurhaa en voi tehdä ennen kuin vanhempani ovat kuolleet. En halua aiheuttaa heille niin suurta surua. Toivon vain, että äitini olisi abortoinut minut.

Vierailija
14/14 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen fas-lapsen olenkaan kuullut sanovan, että parempi kuin ei olisi syntynytkään. Samaa toivoo varmasti moni vanhempiensa raiskaama ja pahoinpitelemä lapsi. Tai fyysisesti vaikeavammainen.