Vieläkö pidät ABI-paitaa ylöä?
Ainakin joillakin oli tapana tilata abi-paita viimeisenä lukiovuotena. Vieläkö löytyy kaapista? Itse kirjoitin yli 10v sitten ja aika ajoin tulee pidettyä hupparia päällä kotona :D onneks pysynyt kilot kurissa..
Kommentit (7)
Ei ollut mitään abi-paitaa 80-luvulla
Lukioaikani oli aika kurjaa, en halunnut mitään konkreettista muistoa niistä vuosista, joten abi-huppari jäi hankkimatta.
Jaa-a missäköhän mahtaa edes mennä mun abi-huppari! Musta se oli ja neonvihreällä luki selässä joku hauska abi-letkautus mutta olen sen tainnut heivata menemään jo johonkin, vaikkei tästä ole aikaakaan kulunut kuin 4 vuotta :)
On kaapissa vielä abipaita vuodelta 1995. Käytössäkin on silloin tällöin, tosin on vähän iso minulle. Kylmällä ilmalla pidän, koska alle mahtuu hyvin välivaatteita. Isosiskonkin abipaitaa käytin vuosia, kunnes siitä meni vetoketju rikki.
Valmistuin 2012 lukiosta ja en edes tiedä missä huppari on. En ole pitänyt lukion jälkeen kertaakaan...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:54"]
Ei ollut mitään abi-paitaa 80-luvulla
[/quote]
Meillä oli vuonna 1985. Turussa ainakin oli suurinta huutoa tuolloin. Nyt 30 vuotta myöhemmin taasen turkulaislukiolaisellani ei sellaista ole.
Omani kohtalosta ei mitään mielikuvaa, eikä todellakaan mahtuisi enää päällekään.
Jaahas,kirj. härö otsikossa :|
AP