Menen taas haukuttavaksi.t.ammattivalittaja
Tapaan eräässä kahvilassa adoptiovanhemmat ja pojan. He haukkuvat mut joka kerta.
Kommentit (21)
Sinut, ihanan positiivisen ihmisen?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:32"]
Sinut, ihanan positiivisen ihmisen?
[/quote]
Ei minun tarvitse sanoa yhtään mitään vaan se haukkuminen alkaa heti kun istun pöytään.ap
Nro.lle 4 viimeksi paskaksi,mäntiksi,tyhmäksi yms Nykyinen mieheni meni heti vessaan itse istuin pöytään ja silloin tuo haukkuminen alkoi adoptioisän puolelta kun bioisältä ei jäänyt mitään rahaa perinnöksi kun kuoli siitä mut haukkui.ap
Mitä järkeä tuollaisissa tapaamisissa on? Kaikille jää vaan paska fiilis.
Miksi tapaat heitä? Poika on aikuinen, etkö voi tavata vain poikaa?
Eihän bioisän rahat edes kuuku pojalle. Te olette luopuneet vanhemmuudesta ja uudet vanhemmat ovat ottaneet sen vastaan. Sano, että voit tavata poikaa yksin jatkossa, jos poika haluaa. Tässä kohden ei kotiselvitys ole mennyt ihan putkeen, kuulostavat todella vajakeilta.
Miten tapaaminen onnistuu arkiaamuna? Eikö pojan pitäisi olla koulussa ja hänen vanhempiensa töissä?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:19"]
Eihän bioisän rahat edes kuuku pojalle. Te olette luopuneet vanhemmuudesta ja uudet vanhemmat ovat ottaneet sen vastaan. Sano, että voit tavata poikaa yksin jatkossa, jos poika haluaa. Tässä kohden ei kotiselvitys ole mennyt ihan putkeen, kuulostavat todella vajakeilta.
[/quote]
Juu ei kuulu bioisän varat pojalle, ei kuulunut silloin kun oli vuosia ollut adoptiossa eikä nytkään. Rahaa vaan kovasti himoitsevat nämä adoptiovanhemmat vaikka ovat erittäin rikkaita koska heillä hyvät työpaikat ja ovat lisäksi molemmat perineet rikkaat vanhempansa. Siksi en tajua tuota rahanahneutta ja jos jonkinlaista pilkkaa siitä ettei mulla tai hänen bioisällään ollut rahaa. Ja viikonloppuna oli tarkoitus tavata. Lapsi on aikuinen eli 18v mutta raahaa adoptiovanhempansa joka paikkaan. ap
Nyt kyllä sun pitää keksiä jotain parempaa, ap.
Adoptiovanhemmilla ei ole mitään syytä haukkua sinua eikä teillä ylipäänsä ole mitään syytä tapailla mikäänlaisissa kahviloissa. Adoption myötä lapsi on adoptiovanhempien ja sillä selvä, miksi kumpikaan aikuisosapuoli haluaisi roikkua tuollaisessa tilanteessa. Sehän on vain lapselle haitaksi. Aikuisena lapsi voi tehdä sitten mitä haluaa, omilla ehdoillaan.
Vaikka itse haluaisitkin roikkua adoptioon antamassasi lapsessa en usko, että pojan varsinaiset vanhemmat ovat samoilla linjoilla.
Saat varmaan avainsanalla "adoptio" paljon vastauksia ja siksi teit avauksen.
Helsingissä ainakin näyttää vähän kirkkaalta, joten jos sinun kulmillasi on samanlaista, niin mene vaikka tekemään pieni happihyppelykierros pihalle. Rollaattoriahan sinulla ei enää ole, mutta ota kävelysauvat tai pojan suksien (Peltonen) sauvat avuksi jos huimaa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:21"]
Nyt kyllä sun pitää keksiä jotain parempaa, ap.
Adoptiovanhemmilla ei ole mitään syytä haukkua sinua eikä teillä ylipäänsä ole mitään syytä tapailla mikäänlaisissa kahviloissa. Adoption myötä lapsi on adoptiovanhempien ja sillä selvä, miksi kumpikaan aikuisosapuoli haluaisi roikkua tuollaisessa tilanteessa. Sehän on vain lapselle haitaksi. Aikuisena lapsi voi tehdä sitten mitä haluaa, omilla ehdoillaan.
Vaikka itse haluaisitkin roikkua adoptioon antamassasi lapsessa en usko, että pojan varsinaiset vanhemmat ovat samoilla linjoilla.
Saat varmaan avainsanalla "adoptio" paljon vastauksia ja siksi teit avauksen.
Helsingissä ainakin näyttää vähän kirkkaalta, joten jos sinun kulmillasi on samanlaista, niin mene vaikka tekemään pieni happihyppelykierros pihalle. Rollaattoriahan sinulla ei enää ole, mutta ota kävelysauvat tai pojan suksien (Peltonen) sauvat avuksi jos huimaa.
[/quote]
Kuule kun meillä pela suositteli että tavattaisiin koko porukka aina välillä toisiamme. Lapseni ei ollut vauva kun annoin hänet adoptioon joten siksi suositteli tätä ja lisäksi suositteli puolueetonta maaperää eli jotain kahvilaa tapaamispaikaksi. Totta joka sana mitä olen tästä asiasta kertonut.ap
No, sun ei ole pakko mennä sinne tapaamiseen. Suositus on vain suositus.
13 jatkaa vielä, että adoptiovanhemmat tietävät varmaan jo adoptiohetkestä alkaen mitkä ovat lapsen oikeudet toisaalta biologisten, toisaalta adoptiovanhempien omaisuuteen. On töysin epäuskottavaa, että pitkään lasta toivonut, lopulta sen kotimaisen adoption kautta saanut pariskunta alkaisi länkyttää ap:n kuvaamalla tavalla.
Ap voi nyt tietysti keksiä, että adoptio ei ollut virallinen, vaan hän vain antoi lapsen jollekulle aikoinaan ja siksi siitä on seurannut kaikenlaista adoptioille muuten epätyypillistä toimintaa ...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:29"]
13 jatkaa vielä, että adoptiovanhemmat tietävät varmaan jo adoptiohetkestä alkaen mitkä ovat lapsen oikeudet toisaalta biologisten, toisaalta adoptiovanhempien omaisuuteen. On töysin epäuskottavaa, että pitkään lasta toivonut, lopulta sen kotimaisen adoption kautta saanut pariskunta alkaisi länkyttää ap:n kuvaamalla tavalla.
Ap voi nyt tietysti keksiä, että adoptio ei ollut virallinen, vaan hän vain antoi lapsen jollekulle aikoinaan ja siksi siitä on seurannut kaikenlaista adoptioille muuten epätyypillistä toimintaa ...
[/quote]
Tottakai he tietää kuten minäkin perimisasiat mutta silti vaan adoptioisä olisi halunnut bioisältä pojalle rahaa. Kenties on kuule vähän ahne. Laittoi tämä adoptioäiti mulle aikanaan lehtileikkeen postin kautta kun olin omaishoitaja jossa oli tutkimus että omaishoitajien eläke jää yleensä pieneksi kun pienellä korvauksella hoitavat omaista vuosia kotona. Eihän tuokaan heille mitenkään kuulunut eikä se että isäni tuhlasi omaisuutensa ja sitäkin ovat ihmetelleet ja siitä marisseet. Olisivat kenties halunneet testamentin tms kautta myös biovanhemmilta ja häenen suvultaan omaisuutta pojalle.ap
Ja sä jatkat näitä tapaamisia miksi?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:37"]
[/quote]
Sillä lailla mä olen nähnyt adoptioon antaman lapseni ja koska pela niin suositteli. Pidin mä muutaman vuoden tauonkin juuri noiden haukkumisten takia mutta sitten taas tuo lapsi nykyään jo aikuinen halusi tavata.ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 09:37"]
[/quote]
Sillä lailla mä olen nähnyt adoptioon antaman lapseni ja koska pela niin suositteli. Pidin mä muutaman vuoden tauonkin juuri noiden haukkumisten takia mutta sitten taas tuo lapsi nykyään jo aikuinen halusi tavata.ap
[/quote]
Jaa