Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen kiinnostunut enemmän kuin ystävänä, kun hän haluaa viedä minut avecina juhliin, haluaa esitellä minut ystävilleen ja puhuu minusta heille paljon?

Vierailija
15.11.2021 |

Tapasin työmatkalla naisen, jonka kanssa ehdimme viettää pari kuukautta aikaa ennen kuin palasimme. Meistä tuli hyvin läheiset.

Nyt hän kutsui minut luokseen ja pyysi minut juhliin avecina. Hän sanoi "olisit minun plus one" ja sydänhymiö perään. Hän haluaa myös kovasti esitellä minut lähipiirilleen ja sanoo, että on puhunut minusta heille "todella paljon". Hän ei ole myöskään koskaan viitannut minuun ystävänä.

Kuulostaako tämä mielestänne jo seurusteluhkolta vai onko hän vain ystävällinen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään tuo avec-hommeli ei kerro mitään suuntaan eikä toiseen ja voi olla kulttuurieroja myös? 

Mutta tuon muun pohjalta mitä kerroit, niin on kiinnostunut. Ainakin vähän testailee.

Jos hän tietää sinun olevan kiinnostunut, eikä ole player, niin hän olisi sanonut että ei kiitos.

Vierailija
22/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on kiinnostunut.

sinäkin olet kiinnostunut.

siitä sitten vaan! onnea teille!

Kiitos! Vähän jännittää mitä tässä käy. En halua "ylittää rajaa" ja vaarantaa ystävyyttä liian herkästi. Yritän keksiä sitten livenä jonkun hyvän tavan kysyä asiaa suoraan mutta hienovaraisesti. ap 

Eikö miehet katso romanttisia elokuvia??!! Älä nyt mitään kysele, vaan sopivassa yksityisessä kohdassa katsot häntä syvälle silmiin ja suutelet. Ei jää naisellekaan siinä mitään kahlaamista, joko on romanttinen suhde tai ei. Jos torjuu sinut niin, niin ihme on, ja sen voitkin hänelle sitten sanoa, että luot merkkejä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on kiinnostunut.

Kiitos! Vähän jännittää mitä tässä käy. En halua "ylittää rajaa" ja vaarantaa ystävyyttä liian herkästi. Yritän keksiä sitten livenä jonkun hyvän tavan kysyä asiaa suoraan mutta hienovaraisesti. ap 

Eikö miehet katso romanttisia elokuvia??!! Älä nyt mitään kysele, vaan sopivassa yksityisessä kohdassa katsot häntä syvälle silmiin ja suutelet. Ei jää naisellekaan siinä mitään kahlaamista, joko on romanttinen suhde tai ei. Jos torjuu sinut niin, niin ihme on, ja sen voitkin hänelle sitten sanoa, että luot merkkejä väärin.

Totta kyllä! 

Tuli mieleen työmatkalta yksi "välikohtaus". Naisen kämppiksen miespuolinen kaveri oli tullut kylään, ja ottanut pari kaljaa, ja oli ilmeisen kiinnostunut naisesta ja sitten heti yksin jäädessä yrittänyt suudella. Nainen kertoi minulle tästä heti tuohtuneena ja sanoi, että hän oli joutunut pistämään tämän miehen puhutteluun, koska hän itse ei ollut antanut minkäänlaisia merkkejä että itse oli kiinnostunut. Sitten hän perään totesi, että "Kyllä sinä tiedät milloin minä flirttailen."

Tuokin oli aika suora vihje. Hänellä ei ole kyllä kauhean paljoa asiaa suuttua minulle, jos minä yritän suudella :D ap 

Vierailija
24/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on kiinnostunut.

Totta kyllä! 

Tuli mieleen työmatkalta yksi "välikohtaus". Naisen kämppiksen miespuolinen kaveri oli tullut kylään, ja ottanut pari kaljaa, ja oli ilmeisen kiinnostunut naisesta ja sitten heti yksin jäädessä yrittänyt suudella. Nainen kertoi minulle tästä heti tuohtuneena ja sanoi, että hän oli joutunut pistämään tämän miehen puhutteluun, koska hän itse ei ollut antanut minkäänlaisia merkkejä että itse oli kiinnostunut. Sitten hän perään totesi, että "Kyllä sinä tiedät milloin minä flirttailen."

Tuokin oli aika suora vihje. Hänellä ei ole kyllä kauhean paljoa asiaa suuttua minulle, jos minä yritän suudella :D ap 

Haloo! Hän on käytännössä pyytänyt sinua suutelemaan. Suomalaisuus on hyvä juttu mutta sitäkään ei kannata vetää överiksi :) 

Vierailija
25/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisusta! On tietty hyvä olla toisen rajoja kunnioittava mutta itse ujostelen joskus ehkä vähän liiankin kanssa. ap 

Vierailija
26/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei tule metoo-syytöstä jos häntä suukotat.