Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen kiinnostunut enemmän kuin ystävänä, kun hän haluaa viedä minut avecina juhliin, haluaa esitellä minut ystävilleen ja puhuu minusta heille paljon?

Vierailija
15.11.2021 |

Tapasin työmatkalla naisen, jonka kanssa ehdimme viettää pari kuukautta aikaa ennen kuin palasimme. Meistä tuli hyvin läheiset.

Nyt hän kutsui minut luokseen ja pyysi minut juhliin avecina. Hän sanoi "olisit minun plus one" ja sydänhymiö perään. Hän haluaa myös kovasti esitellä minut lähipiirilleen ja sanoo, että on puhunut minusta heille "todella paljon". Hän ei ole myöskään koskaan viitannut minuun ystävänä.

Kuulostaako tämä mielestänne jo seurusteluhkolta vai onko hän vain ystävällinen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä. Ole vielä toistaiseksi täysin normaalisti, koska aina on se mahdollisuus, että ”on tulkinnut käytöksen väärin” tai ”vaikuttaa liian innokkaalta”.

Vierailija
2/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpi kysymys on se, oletko itse kiinnostunut? Jos et niin älä ala leikkimään naisen tunteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas? Olet itse nainen ja kyseessä on ulkomaalainen nainen ja tehtailet tänne näitä avauksia lähes päivittäin - minkä ihmeen takia? Mikä dg sinulla on?

Vierailija
4/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin jo panemassa.

Vierailija
5/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet edustusmies. Haluaa kaikkea muuta paitsi kiihkeää seksiä.

Vierailija
6/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän olisin jo panemassa.

Ap on nainen.

Vierailija
7/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hän pitää sinusta paljon ja on iloinen ystävyydestänne.

Vierailija
8/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin tilanne. Ettekö ole vielä puhuneet entisistä parisuhteista tai tapailetteko jotain nyt?

Ei voi ollenkaan tietää, voi olla tapa puhua ystävästäkin.

Vierailija
9/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas? Olet itse nainen ja kyseessä on ulkomaalainen nainen ja tehtailet tänne näitä avauksia lähes päivittäin - minkä ihmeen takia? Mikä dg sinulla on?

Olen kyllä mies. Ja kyllä olen kiinnostunut tästä naisesta eli tunteilla en ala leikkimään. ap

Vierailija
10/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pelaat tämän pelin niinkuin pelimies pelaa — ota, käytä, jätä.

Ja mars uusiin seikkailuihin!

Vierailija
11/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avoin tilanne. Ettekö ole vielä puhuneet entisistä parisuhteista tai tapailetteko jotain nyt?

Emme seurustele kumpikaan, hän puhui minulle paljon aikaisemmista suhteistaan ja myös siitä on sanonut ettei haluaisi olla sinkku. ap

Vierailija
12/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripojulle kuulostat.

Vierailija
13/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minusta tuo että haluaa "esitellä ympäriinsä" tärkeille ihmisille kuulostaa siltä mitä tehdään kumppaniehdokkaille. 

Vierailija
14/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei vielä ole ollut seksiä, niin ei tule olemaankaan. Olet vain ystävä.

Vierailija
15/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme seurustele kumpikaan, hän puhui minulle paljon aikaisemmista suhteistaan ja myös siitä on sanonut ettei haluaisi olla sinkku. ap

Ja sinäkö et kertonut? Ellet ole osoittanut seksuaalista tai romanttista kiinnostusta, juna voi mennä ohi. Vakaa suhde voi syntyä ystävyyden pohjalta, mutta jossain vaiheessa sinun pitäisi osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
16/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö et kertonut? Ellet ole osoittanut seksuaalista tai romanttista kiinnostusta, juna voi mennä ohi. Vakaa suhde voi syntyä ystävyyden pohjalta, mutta jossain vaiheessa sinun pitäisi osoittaa kiinnostusta.

Olen itsekin puhunut siitä että haluaisin suhteen. Olen myös kertonut hänelle että olen kiinnostunut, hän siis tietää. Hän ei torjunut vaan jätti homman avoimeksi, ja sitten parin viikon päästä tuli tuo kutsu. ap

Vierailija
17/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meillä oli flirttiä kyllä ja hän käyttäytyi eri tavalla minun seurassani kuin muiden. Hän oli aina vähän hermostunut ja siirteli tavaroita ja peilasi liikkeitäni kun tulin paikalle. ap

Vierailija
18/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiinnostunut.

sinäkin olet kiinnostunut.

siitä sitten vaan! onnea teille!

Vierailija
19/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on kiinnostunut.

sinäkin olet kiinnostunut.

siitä sitten vaan! onnea teille!

Kiitos! Vähän jännittää mitä tässä käy. En halua "ylittää rajaa" ja vaarantaa ystävyyttä liian herkästi. Yritän keksiä sitten livenä jonkun hyvän tavan kysyä asiaa suoraan mutta hienovaraisesti. ap 

Vierailija
20/26 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei vielä ole ollut seksiä, niin ei tule olemaankaan. Olet vain ystävä.

Jaa että paras tapa edetäkö ei ole ystävyyden kautta vaan heti vaan petiin 2 kk työmatkan aikana? Ei kuulosta kauhean vakavan suhteen kaavalta tuo sinun ehdotus.