Nainen, miksi et aja autoa vaikka kortti löytyy?
Itse en ole ajanut niin 3,5 vuoteen. Sitä ennen tooooodella harvoin. Auto vaihtunut tässä välissä ja uusi on manuaali, kaksi edellistä automaatteja. En uskalla ajaa kun olen epävarma ja nyt varsinkin kun manuaali vaihteista autoa olen viimeksi ajanut joskus -90 luvun loppupuolella.
Mikä on sun syy?
Kommentit (23)
En ole 1,5 vuoteen ajanut autoa. Meillä sitä ei edes ole, kun emme tarvitse. Molemmilla työmatkaa 1km, kauppa vieressä ja yliopistolle pääsen bussilla. Olisi typerää maksaa kalliita vakuutusmaksuja yms. autosta, jota emme tarvitse. Kyllä autoa varmaan sitten tarvitaan, kun muutetaan tästä asunnosta pois.
En omista autoa enkä oikeastaan tarvitse sitä.
Viimeksi olen ajanut muuton vuoksi pakettiautoa noin puolitoista vuotta sitten. Nyt kuun lopulla muutan taas ja vuokraan taas pakettiauton.
En oikeastaan pelkää autoilua, mutta viimeksi kun ajoin, niin hetken aikaa ennen käynnistystä mietin, että mitenkäs nämä polkimet olikaan. Onneksi en miettinyt ääneen. Olisi voinut auton vuokraaja tulla toisiin mietteisiin, jos olisin kysynyt: "Niin, mikä näistä olikaan se kytkin?". Tuon pienen tuumaustauon jälkeen kaikki sujuikin ihan hyvin ja luotan, että sujuu nyt tälläkin kertaa kun muutan.
Ensin mulla ei ollut varaa autoon, sitten nain miehen, joka inhosi autoja ja autoilua. Ajotaitoni eivät koskaan päässeet kehittymään. Nyt meillä on auto tallisas, mutta kävelymatka kaikkialle. Olen monta kertaa harkinnut ajamisen opettelua uudestaan, mutta eihän siinä olisi mitään järkeä. Joutuisin säännöllisesti ottamaan auton tallista pelkästään ajoharjoittelua varten ja kuluttamaan siihen jatkuvasti rahaa, vaikka en tarvitse autoa mihinkään. Ainoastaan kesällä autosta olisi iloa muutaman pienen ajelun verran, jotka voisin tehdä itsenäisesti.