Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis mitä helvettiä??tuhkimotarinoita..

Vierailija
02.02.2015 |

voisko joku selittää mitä tuo mimmi yrittää sanoo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin oli tosi nolo. Ihme teini juttuja osa.

Vierailija
2/7 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli ihan hyvä juttu, siis se Helin kertoma osuus, miten päätyi 2. naiseksi ja lopulta pääsi irti suhteesta.

Makeover-osuudet oli tyypillistä naistenlehtihömppää. Erityisesti stylisti oli aivan kaamea... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipuheet vähän kieltämättä ihmetytti.Varsinkin kun oli jo uusi mies.En viitsisi existäni niin ihaillen puhua.

Vierailija
4/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärsin sen naisen tuskaa..Sehän siinä lopussa sanoi että se että hakeutuu tollasiin suhteisiin kertoo ongelmia mm. kiintymyssuhteesta. Mulla ihan samoja kokemuksia, siis en ole rakastunut pettäjään (ainakaan tietääkseni) mutta muuten etäisiin miehiin. Kyllä se yksinolo masensi kun halusi enemmän. Itseasiassa tuon naisen pettäjämiehen käytös kuulosti välillä kuin yhdeltä eksältäni mikä sai miettimään.. No, tietoisesti en ole ollut pettäjän kanssa eikä minua ole petetty mutta kuitenkin.

Seksi jutut kyllä vähän ihmetytti. Ja se että eikö hän nyt paljastu tälle miehen perheelle!?

Ja siis on mustakin arveluttavaa alkaa toiseksi naiseksi en mä sitä, mutta musta tuo nainen näytti yksinäiseltä ja halusi vaan rakkautta elämään ja tyytyi paskaan. Eihän tollanen pettäjämies ole mitään.

Vierailija
5/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:20"]Mä kyllä ymmärsin sen naisen tuskaa..Sehän siinä lopussa sanoi että se että hakeutuu tollasiin suhteisiin kertoo ongelmia mm. kiintymyssuhteesta. Mulla ihan samoja kokemuksia, siis en ole rakastunut pettäjään (ainakaan tietääkseni) mutta muuten etäisiin miehiin. Kyllä se yksinolo masensi kun halusi enemmän. Itseasiassa tuon naisen pettäjämiehen käytös kuulosti välillä kuin yhdeltä eksältäni mikä sai miettimään.. No, tietoisesti en ole ollut pettäjän kanssa eikä minua ole petetty mutta kuitenkin.

Seksi jutut kyllä vähän ihmetytti. Ja se että eikö hän nyt paljastu tälle miehen perheelle!?

Ja siis on mustakin arveluttavaa alkaa toiseksi naiseksi en mä sitä, mutta musta tuo nainen näytti yksinäiseltä ja halusi vaan rakkautta elämään ja tyytyi paskaan. Eihän tollanen pettäjämies ole mitään.
[/quote] Tuskansa ansaitsee ja siis ihan saalisti miehen vaikka sanoi tietäneensä sen olleen naimisissa silloin kun lirkutteli, juotti sen ja houkutteli paneskelemaan. Tyhmä huora mikä tyhmä huora.

Vierailija
6/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sitten parisuhteessa mutta oli pakko päästä kostamaan? Luulen, että sen MT-diagnoosi on jotain muuta kun masennus ja burnout. Ei sada sääliä mihellekkään, mutta miten tyhmä pitää olla, että ei osaa lukea lausetta "vaimolleni lupautduin, voin järjestää vain paneskelun" niin, että "huppista painostit herkkänä hetkenä seksisuhteeseen, en arvosta sinua muuna kuin panopuuna, joten vain siihen suostun".

Vierailija
7/7 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tämä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme