Miksi briteillä on yleensä huonot hampaat?
Kommentit (14)
Missä mielessä huonot?
Onko jenkkien feikkivalkoiset muovihampaat "hyvät"?
Siniveriset siellä nainu samoista suvuista satoja vuosia, samoin vähemmän siniveriset.
Ei kai ne sen huonommat ole kuin Suomessakaan. Ilmainen hammashuoltokin heillä. Koko käsitys tulee siitä että siellä näyttelijöilläkin on omat hampaat eikä kuoria niin kuin jenkkinäyttelijöillä.
Vierailija kirjoitti:
Siniveriset siellä nainu samoista suvuista satoja vuosia, samoin vähemmän siniveriset.
Aivan kuten Suomessakin. Onko meillä huonot hampaat? No, monilla on.
Hauskoja nämä yleistykset jonkun maan kansalaisista. Yleensä syntyneet vielä mediasta eikä esim. asumisesta kyseisessä maassa.
Humalahakuinen juominen ja vastaantulijoiden kaistalla ajaminen.
En tiedä, mutta briteillä on usein tosi paksut hiukset.
Koska ne ei pese hampaita. Olen nähnyt tämän reissussa. Loppuun kuluneella hammasharjalla ilman hammastahnaa ja sen jälkeen vällyn alla ennen nukkumaan menoa syö karamelleja.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei pese hampaita. Olen nähnyt tämän reissussa. Loppuun kuluneella hammasharjalla ilman hammastahnaa ja sen jälkeen vällyn alla ennen nukkumaan menoa syö karamelleja.
Kaikenlaisia tuttuja sullakin. Menitkö saman vällyn alle syömään karamellejä?
Vierailija kirjoitti:
Missä mielessä huonot?
Onko jenkkien feikkivalkoiset muovihampaat "hyvät"?
En tiedä kenen mielestä nuo hohtavat feikkivalkoisetkaan ovat hyvät, ei mun mielestä ainakaan. Mutta kyllä joo, on briteillä huonot hampaat noin keskimäärin. Usein ihan ristiinkasvaneita ja hampaita jopa puuttuu ihan tavallisilta ihmisiltä.
Varmaan nyt keki-ikäisillä ei ole lapsena briteissä ollut oikomishoitoja?
Suomalaisilla on kyllä minusta hyvät hampaat.
Sisäsiittoisuus?