Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun toinen mummo tiuskii mulle joka kerta kun nähdään

Vierailija
15.11.2021 |

Hän ei pidä minusta enkä minä hänestä. Jo silloin kun olin 5 -10v ikäinen ja olin hänellä kylässä, niin hän tyrkytti mulle ruokaa ja vahti pahemmin kuin koira vieressä että syön. Nykyään edesmennyt vaarini (ei ole yhtään ikävä) heitti mut silloin ulos häpeämään ja työntämään kottikärryjä kentälle jos en syönyt kaikkea.

Siis lapsi olin. Ja mua oksetti lapsena syödä siellä mummolassa ja asiaan ei auttanut se että tosiaan edesmennyt vaari tuli mukaan tähän kiusaamiseen.

En vieläkään pysty aikuisena syömään tän mummun seurassa. Jouduin piilottamaan ruokaa taskuun silloin kun olisin muuten istunut pöydän ääressä vuoden. Sairasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisuus ei tarkoita sitä, että ikäviä ihmisiä on pakko sietää. En kyllä itse menisi tuollaiseen paikkaan. aikuisena onneksi saa itse menemisensä päättää.

Vierailija
2/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että "Mummo perkele!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummohullu

Vierailija
4/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt kylässä? Onko toinen vanhempasi kasvanut samanlaiseksi?

Vierailija
5/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tavallaan on. Ei mia sinne kukaan pakota mutta tää mummo on heittäytynyt niin saamattomaksi että häntä JOUTUU väkisin näkemään

Ja samaa kohtelua saan tuon tuosta oli kyseessä juhlapäivä tai ei. Eilenkin meillä ollessaan kylässä hän nolaa mut ruokailun aikana ja alkaa karjumaan että mä olen niin vaikea ja huono käytöksinen ihminen.

Veljeäni kohtaan hän on lempeä kuin lehmä.

Vierailija
6/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie dildo

Vierailija
7/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä mee enää. Et ole hänelle mitään velkaa.

Sukulaisuus ei takaa kunnioittamista ja sun mummos pas kat veivaa susta.

Älä turhaan mene pahoittamaan omaa mieltäsi.

Ps myökin asian esille ottaminen ja puhuminen aikuismaisesti on lapiolla veren kaivamista omasta nenästä. "Kuinka sä kehtaat väittää tuollaista!!? Tänne tuut haukkumaan avutonta vanhusta joka ei ole m i t ä ä n pahaa kenelläkään tehnyt"

Ai miten niin puhun omasta kokemuksesta? Näkyykse?

Vierailija
8/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää että äitisi kävi vieraissa ja et ole isäsi lapsi eli et sukua. Ei oo mikään harvinaisuus.

Vierailija
9/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en mä todellakaan vapaaehtoisesti hänen luo menekään. Joskus oman Äitini mieliksi. Kun hänessä on paljon samoja piirteitä mitä tossa mummossa on.

Ja enon lapsillekin hän on normaali sekä veljeäni kohtaan, minut hän haluaa heivata sivuun ja erottaa joukosta kiusaamisellaan tai mitä tuo ikinä onkaan. Jonkunsortin alistamista luulisin. Koska mulle jäi vaikeus syödä seurassa hänen käyttäytymisensä takia.

Vierailija
10/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käenpoika kirjoitti:

Se tietää että äitisi kävi vieraissa ja et ole isäsi lapsi eli et sukua. Ei oo mikään harvinaisuus.

😂😂😂😂

Vierailija
11/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tuota samaa sontaa kun mennään joskus enon luo käymään. Ja huomaa mut on pakotettu sinne mukaan. Ja siksi menen koska en jaksa riidellä jostain turhasta kuten Äitini ja toi mielipuoli mummo tekee.

Vierailija
12/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en mä todellakaan vapaaehtoisesti hänen luo menekään. Joskus oman Äitini mieliksi. Kun hänessä on paljon samoja piirteitä mitä tossa mummossa on.

Ja enon lapsillekin hän on normaali sekä veljeäni kohtaan, minut hän haluaa heivata sivuun ja erottaa joukosta kiusaamisellaan tai mitä tuo ikinä onkaan. Jonkunsortin alistamista luulisin. Koska mulle jäi vaikeus syödä seurassa hänen käyttäytymisensä takia.

Ei sun tarvitse olla äidillesikään mieliksi.

Vierailija
13/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinksahtaneita sukulaisia. Olisin mahdollisimman vähän tekemisissä niin mummon kuin äidinkään kanssa tuossa tapauksessa.

Vierailija
14/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki jo edesmenny mummo aina vaan oli äkänen ja haukku kaikkia.

Se oli 1933 syntyny Karjalan evakko Kivennavalta.

Vierailija
15/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisuus ei muuta sitä, että toisista ihmisistä pitää enemmän, kuin toisista...

AP koita kestää ja vieraile harvemmin..

Vierailija
16/16 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tavallaan on. Ei mia sinne kukaan pakota mutta tää mummo on heittäytynyt niin saamattomaksi että häntä JOUTUU väkisin näkemään

Ja samaa kohtelua saan tuon tuosta oli kyseessä juhlapäivä tai ei. Eilenkin meillä ollessaan kylässä hän nolaa mut ruokailun aikana ja alkaa karjumaan että mä olen niin vaikea ja huono käytöksinen ihminen.

Veljeäni kohtaan hän on lempeä kuin lehmä.

Väärin. Ei sinun tarvitse nähdä tätä mummoa jos itse niin haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän