Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi aikuiskoulutuksessa ihmiset taantuvat teiniksi?
02.02.2015 |
Olen ollut nyt kahdessa aikuiskoulutuksessa opiskelemassa ammattia näyttötutkintona. Ensimmäinen oli tekninen ala, jota en sitten kokenutkaan omakseni. Tämä jota käyn nyt on lähihoitajan tutkinto. Molemmissa ihmisiä erilaisilla työhistorioilla ja iso osa 30+ ikäisiä. Miksi ne jutut pitää mennä aina alapään puolelle ja puhutaan vaan viikonlopun ryyppyreissuista? Ja muutenkin teineilyä. Olen itse 26v, ja en jaksaisi katsella/kuunnella moista tuon ikäisiltä ihmisiltä. Helppo olisi ratkaista, etten vaan puhu heidän kanssaan mutta sitten alkaa supinat ja hihihihi.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ehkä ne työelämän kelkasta pudonneet on just siellä aikuiskoulutuksessa siksi, että eivät olleet alun perinkään niitä penaalin terävimpiä kyniä. Työelämässä ei ole pärjätty, joten takaisin koulun penkille vaan.
Aiemmin tämän tyyppiset ihmiset laitettiin jonnekin tehtaan hihnalle töihin, mutta nykyään, kun sellainen työ on yhteiskunnasta pitkälti jo kadonnut, jossain joku hyvää tarkoittava idiootti on keksinyt, että kun vaan koulutetaan lisää, niin kyllä näistä vielä jotain tulee.
🇺🇦🇮🇱