Odotatteko malttamattomana millaisia unia tulette näkemään, itseäni iltaisin jo etukäteen naurattaa unien juonenkäänteet
Päivän mittaan voi valmiiksi käsikirjoittaa uniaan. Jos päivällä ajattelee että tästä haluan nähdä unta ja illalla vielä palauttaa tuon asian mieleen niin yleensä uni toteutuu, tätä voi harjoitella niin se alkaa onnistua.
Minulla on pieni vihko johon päivän aikana käsikirjoitan unia.
On tosi hauska pohtia mitä joku vastaa unessa vaikka kysymykseen unessa ja KUKA silloin todella vastaa!
Olen harjoitellut tietoista unennäköä jo vuosia mutta yleensä saan vain alun onnistumaan suunnitelman mukaan ja sitten hahmot alkavat elää omaa elämäänsä!
Tänä yönä menen työpaikkanaisen kanssa huvipuistoon ja hotelliin pizzalle. Siksi hotellin ravintolaan että jatko viimeinkin onnistuisi, viime viikollakin vein hänet taidenäyttelyyn, jalkapallo-otteluun ja laivalle, Titanicille mutta varsinaiseen käsikirjoitukseeni en ole edes päässyt vielä. Ehkä tänäyönä!
Kommentit (9)
Vaikutat hauskalta ihmiseltä :D Mä nään joskus tosi harvoin ”Lucid unia” eli on unessa tietoinen siitä että nukkuu ja voi päättää unen juonen
En näe unia enää. Tai en ainakaan muista niitä. Nuorempana näin erittäin todellisen tuntuisia unia.
Syytän masennuslääkkeitä.
Mä nukun lähes joka päivä päikkärit ja silloin näen hauskoja ja värikkäitä unia, joita oikein odotan. Yöllä en niinkään. Päikkäreiden jälkeen minusta on hauskinta se, että heti pystyn yhdistämään unet siihen mitä olen sen aamupäivän aikana tehnyt tai ajatellut.
Minä en ainakaan pysty suunnittelemaan näkeväni mitään unia, näyttää mitä näyttää, joskus hyviä unia, toisinaan pahoja, harvoin mitään kauhupainajaisia.
Kannattaisikohan käydä juttelemassa ammattilaiselle noista kuvitelmistasi? Voitaisi tarkistaa tuota nykyistä lääkitystäsi.
En kyllä odota innolla yön unia. Toissa yönä näin unta, että joku kävi joka yö tekemässä jäätävän kokoisen kakan meidän takapihalle. Unessa asennettiin miehen kanssa sitten riistakamera kuvaamaan takapihan yms. Herätyskello soi juuri ennenkuin saatiin syyllinen kiinni.
Saan yleensä henkioppailta viestejä unissa, joten kyllä unet ovat mielenkiintoisia. Joskus näen astraalissa henkiä ja oliota muista ulottuvuuksista, useimmat olleet hyväntahtoisia, mutta myös muutama ikävämpi, jonka mieluummin olisin jättänyt tapaamatta.
En oikein pidä omista unistani. Mulla on tapana haaveilla Harry Potter -maailmasta ennen nukahtamista, mutta haaveiluni ei koskaan päädy uniin :( Näen lähinnä ahdistavia unia lapsuus- ja teiniajoista tai töistä.
N28
Uneksi hänet työpaikkanne pikkujouluihin!