Eräs bloggari ostanut n.2000e laukun...
Mikä siinä on kun en ymmärrä kys summien laittamista perusnahkalaukkuun...
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:43"]Mun mielestä ei ihan voi verrata laukkuja harrastusVÄLINEISIIN. Tai siis kun niillä välineillä tehdään jotain, laukkua vain kanniskellaan olalla, eikä sitä voi oikein harrastukseksi kutsua... Johonkin keräilyharrastukseen tms. voisi ehkä verrata.
[/quote]
Harrastusvälineitä tarvitaan keskimäärin muutamana päivänä viikossa, käsilaukkua lähestulkoon päivittäin. Itsellä ei ole varaa tonnien laukkuihin, nyt vasta ensimmäisen Korsin raaskin tilata. Mutta eipä mua myöskään muiden laukut häiritse... oiskohan tänkin keskustelun takana kateus...? ;)
Mun mielestä on aivan järjetöntä maksaa merkistä niin paljon, koskien kaikkia kulutustavaroita. Toivoisin tuhlaajille kokemusta köyhyydestä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:43"]Ennemminkin niin, että kuka bloggari ei ole? Charia kai tässä haetaan, osti äsken käytetyn Chanelin noin 2500 eurolla.
[/quote]
Paljonko Charin Chanel maksaa uutena kun käytettykin noin kallis?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:43"]Ennemminkin niin, että kuka bloggari ei ole? Charia kai tässä haetaan, osti äsken käytetyn Chanelin noin 2500 eurolla.
[/quote]
Paljonko Charin Chanel maksaa uutena kun käytettykin noin kallis?
[/quote]
4000+ €
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:24"]
All I ever wanted ja Karla?
[/quote]
Apua, mä en tiennytkään että myös laukkuja pitää "sovittaa" ennen ostoa. Mutta mä en tiedäkkään muodista mitään. Ihan kivat palkat opettajilla muuten!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:24"]
All I ever wanted ja Karla?
[/quote]
Apua, mä en tiennytkään että myös laukkuja pitää "sovittaa" ennen ostoa. Mutta mä en tiedäkkään muodista mitään. Ihan kivat palkat opettajilla muuten!
[/quote]
Hänellä on lääkärimies, joka tekee yhä erikoislääkärinäkin pitkiä päivystyksiä. And now we know why.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:43"]
Mun mielestä ei ihan voi verrata laukkuja harrastusVÄLINEISIIN. Tai siis kun niillä välineillä tehdään jotain, laukkua vain kanniskellaan olalla, eikä sitä voi oikein harrastukseksi kutsua... Johonkin keräilyharrastukseen tms. voisi ehkä verrata.
Kyllä mä itsekin voisin ostaa kahden tonnin laukun, jos mulla olisi sen verran ylimääräistä... Mutta mielummin ehkä ostaisin vain viiden sadan ja laittaisin sen 1500 vaikka matkusteluun tai jotain. Valintojahan nämä on, mikä kenellekin on tärkeää :)
[/quote]
Kato sä tajusit!