Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetkinen! Mikähän siinä on, että lapseni tarhakavereista (anteeksi) " rumimmat" ovat hienostelijaäitien lapsia?

Vierailija
09.09.2006 |

Ihan hassu sattuma.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mitä kauniimmat vanhemmat sitä....lapset.

Vierailija
2/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

finniselkäinen, rasvatukkainen, colaakittaava jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat yksityisessä tarhassa.

Ihania hyvin kasvatettuja lapsia kaikki.

Jotenkin vain kolahti kun mietin, että niiden " hienojen" äitien tyttäret

ovat niitä rumimpia. Jos lapsista nyt niin voi sanoa.

Ihan kotivetimissä sinne tuovat varakkaat ihmiset ipanansa ja menevät vasta sen jälkeen kotiin suihkuun ja aamiaiselle.

Jotkut näistä hienostelijoista taas kulkevat piikkikoroissa kesät

talvet. On siinä helppo raahata kura-asuisia ipanoita.

En jaksa enempää

Vierailija
4/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt en oikein edes ymmärrä mistä puhut. Anteeksi yksinkertaisuuteni.

Varakkaat ihmiset tuo kotivetimissä lapset hoitoon? Miksi hoitoon, jos ovat kotivaatteissa?

Ja hienostelijat siistimmissä? Joidenkin työ nyt vaatii siistimmät vaatteet kuin kotivetimet.

No joo, provohan tämä. Turhaan provosoiduin.

Vierailija
5/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua ainakaan ole piikkikorot tai muuten siisti ja kaunis pukeutuminen haitannut kuraisten lasten raahailemisessa laisinkaan, luulen että sinua haittaa nyt joku omassa itsessäsi.

En ole huomannut tällaista kaavaa, omat lapseni eivät ole koskaan rumissa ryysyissä (paitsi jos mies on vienyt&pukenut heidät;)

Vierailija
6/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää miettimään ap:n maailmankatsomusta.

Vierailija
7/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa touhuta piikkikoroissa muksujen kanssa. En koe olevani mikään ´hienostelija´, vaan piikkikorko kengät ovat usein hyvin kauniita, siroja, sopivat minun jalkoihini hyvin ja tunnen niissä oloni hyvin kotoisaksi ja luonnolliseksi. Btw miten kura-asuisten ipanoiden raahaaminen liittyy piikkikorkoihin? Ja minkalainen on ruma lapsi?

Vierailija:

Vierailija
8/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

ongelmaa touhuta piikkikoroissa muksujen kanssa. En koe olevani mikään ´hienostelija´, vaan piikkikorko kengät ovat usein hyvin kauniita, siroja, sopivat minun jalkoihini hyvin ja tunnen niissä oloni hyvin kotoisaksi ja luonnolliseksi. Btw miten kura-asuisten ipanoiden raahaaminen liittyy piikkikorkoihin? Ja minkalainen on ruma lapsi?

Vierailija:

Vierailija
9/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko ap mielessäsi euroja että montakohan euroa tämän lapsen vaatetus on maksanut ja teet saman arvion sitten äidistä ja hymiset mielessäsi että lapsella on suhteessa halvemmat vetimet kuin sinun lapsillasi? Vai tarkoitatko ihan jotain selkeästi kummallista lapsen kasvonpiirteissä vai mitä?

Vierailija
10/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäiskö tästä aloittaa ihan oma keskustelu mut halusin vaan sanoa... Sä ärsytät mua tavallaan mut tavallaan mä tykkään susta ja sun asenteesta. Ollaan sit saman ikäsii jos oot 8-kymppinen.. Oon seurannut sun kirjotteluja täällä palstalla ja nyt kyllä ärsyynnyin noista häirikköviesteistä tosi paljon...

Tosi hienoo jos pystyt olee noista välittämättä ja pahoittamatta mieltäsi. Tosi törkeetä, täytyy sanoa.

Vierailija
11/17 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän kastiin minut laitettaisiin? Ostan tytöilleni 1.11kk ja 6kk hyväkuntoisia ja nättejä vaatteita kirpparilta (no, isommalle ei kyllä enää tahdo löytyä mitään kirppiksiltä. Itselleni olen viimeksi viime kesänä (siis -05) ostanut paidan. Ja minulla on aina korkkarit jalassa kun lähden kotoa, niin kesällä kuin talvellakin. Lenkille kyllä lähden ihan lenkkareissa.

Olemmekohan sitten kuitenkin niitä nättejä ryysyläisiä? Kiva pähkinä purtavaksi! ;-)

Vierailija
12/17 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi kaunis lapsena------> ruma aikuinen

" ruma" lapsena-------------> kaunis aikuinen

Vierailija
13/17 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestyviä liikenaisia jotka tuovat lapsen hoitoon vasta kun itse töihin menevät eikä niin että lapset pois tieltä hoitoon vaan ja itse vielä kotiin nauttimaan rauhassa omista jutuista. Itse suorastaan ihailen näitä naisia jotka ovat tip-top klo 7 aamulla ja lapset siinä sievissä vaatteissa tarhaan tulossa. Onhan meinaan aika suoritus käydä suihkussa, laittaa hiukset, meikit ja vaatteet ja säilyttää nämä moitteettomina samalla kun hoitaa lapset tarhakuntoon. Tämä osoittaa minusta hyvää ajan ja järjestyksen hallintaa.

Itse en valitettavasti kuulu tähän joukkoon vaan niihin äiteihin joka hätäisesti on käynyt suihkussa ja sitaissut märät kiukset ponnarille ja jotain puhdasta mutta ryppyistä päälle viime tingassa kun aika on mennyt siihen että saa kaikki kolme lasta puettua, syötettyä ja suht siistinä matkaan.

Ja siihen onko lapset rumia vai nättejä niin minusta lapset ovat aina kivan näköisiä jos ovat siististi puettu. Kaikkein kauneinkin lapsi voi olla ruma jos kulkee likaisissa virttyneissä vaatteissa räät mustana viiruna poskella. Omat muksuni tyitän pukea siististi vaikka kirppisvaatteissa kulkevatkin ja ovat mielestäni nuorinta lukuunottamatta nättejä. Siskollani taasen on tosi soma pieni tyttö jolla aina kivja uusia vaatteita mutta ei näytä kovin nätiltä kun tytön vaatteet on likaiset ja karvoja täynnä ja naama niin musta että hyvä kuin oman ihon nälkee ja tukka rasvainen ja silmillä roikkuva eikä harjaa ole nähnyt viikkoihin. Eli nättikin lapsi on ruma jos ei ole huolehdittu lapsen siisteydestä.

Vierailija
14/17 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti, joka vie lapset hoitoon korkokengissä? ja heillä on rumat lapset? en ole itse kyllä huomannut samaa. meidän pk:ssa taas kauniiden ihmisten lapset ovat kauniita jne. riippumatta siis vanhempien vaatetuksesta...

Vierailija
15/17 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosta hyvä ihminen ihania kenkiäsi sen verran, ettet pilaa niitä kurassa!

Vaikka onkin rahaa ostaa kalliita popoja, on tyylikkäämpää ottaa huomion sää, ja pukeutua sen mukaisesti - voisit ottaa vaikka vaihtokengät mukaan sisätiloja varten. Kuraiset kengät (ja sukat, jos kerran piikkareita käytät) eivät koskaa näytä hyvältä, olivat sitten Manolot tai Jimmyt!

Vierailija
16/17 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei sitä välttämättä ole muiden mielestä, tässäkin asiassa on " makueroja" .

Vierailija
17/17 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsi ei sitä välttämättä ole muiden mielestä, tässäkin asiassa on " makueroja" .

Ja jos menet sanomaan kauniiksi määriteltyä ihmistä rumaksi tai tavallisen näköiseksi, olet vain kateellinen. Onhan se nähty täällä monta kertaa ja viimeksi varmaan kyse oli Tanja Saarelasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan