Kuka ääneestää TTK Aki Riihilahtea?
Aki ei kuulu semifinaaliin. Ei ota palautetta tosissaan, ei ymmärrä kritiikkiä. Huomattavasti alemmalla taitotasolla kun valtaosa tippuneista. Kuka sitä äänestää? Ilmianna itsesi!
Kommentit (51)
Me kaikki 500 000 futiksen pelaajaa äänestetään Akia ja voitto tulee.
Varmaan haluaa jo hyvänen aika itsekin sieltä pois
Vierailija kirjoitti:
Aki nostaa viihdeohjelman voiton sille kuuluvaan arvoon kun pokkaa kauden päätteeksi pokaalin tuomarien ylistäessä vartalon irtonaisuutta ja lantion letkeyttä.
Tai sitten Aki nostaa viihdeohjelman voiton sille kuuluvaan arvoon pokkaamalla voittopokaalin huolimatta tuomareitten tylyäkin tylymmistä kommenteista. Kansan äänillä. Kyllä kansa tietää!
Äänestin isolla rahalla. Toivottavasti Aki ei petä odotuksia.
No jos äänestäisin niin äänestäisin Akia. Jotain Kristaa taas en ikinä koska ei ole hehkutuksen arvoinen.
Ja vielä vähemmän siksi, että sille ollaan petaamassa varmaa voittoa. On oltu alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Isolla paketilla.
Mä kans. Aki kehittyy koko ajan.
Ei ehdi tämän vuoden aikana kehittyä riittävälle tasolle
Aki, Aki, Aki,
Must be funny,
In the rich man's game,
Money, money, money,
Always sunny,
In the rich man's world.
Minä. Koska Aki on symppis ja yrittää niin tosissaan tanssia oikein. Ensin äänestin Kristoa ja kun Kristo putosi, siirryin äänestämään Akia.
Minä. Vähän päälle tuhat euroa olen käyttänyt.
Aki nostaa viihdeohjelman voiton sille kuuluvaan arvoon kun pokkaa kauden päätteeksi pokaalin tuomarien ylistäessä vartalon irtonaisuutta ja lantion letkeyttä.