Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö kaveriporukassa saunaan jos teillä on menkat?

Vierailija
09.09.2006 |

Parin viikon päästä olis kiva saunailta tiedossa, huomaiskohan kukaan jos tampoonin laittais niin sitä narua roikkumassa vai meniskö ilman tampoonia, vuoto on yleensä aika niukkaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se maailmaa kaada, vaikka joku näkisikin.

Vierailija
2/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti hei, en menisi. mistään hinnasta. en edes sydänystävieni kanssa. ei haittais minua mutta kohteliaisuudesta jättäisin väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä ainakaan alkupäivien aikana menisi saunomaan... Tampoonin laittaisin ainakin, ja mitä väliä sillä vaikka joku huomaisikin? Eikö kavereillasi ole kuukautisia, vai miksi sitä pitäisi hävetä?

Vierailija
4/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tampoonia. Laudeliina vain alle. Harvoin sitä verta lorottaa niin, että muut sitä edes huomaavat. Jos huomaavatkin, se ei haittaa yhtään mitään.

Vierailija
5/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oikeesti hei, en menisi. mistään hinnasta. en edes sydänystävieni kanssa. ei haittais minua mutta kohteliaisuudesta jättäisin väliin.

Vierailija
6/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä testannut, mutta mielestäni oikein hyvä idea. Mulla on kauhea rako reisien välissä, joten tamponin naru näkyy kauas, jos sellainen on.

Vierailija
7/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viime viikonloppuna saunomassa mieheni, ystäväni ja hänen miehensä kanssa. Minulla oli kuukautiset (jotka ovat tosi runsaat!!!) ja käytin kuukuppia. Ja, herra siunaa, me jopa puhuimme kuukautisista!!!! Siis voitko käsittää???

Vierailija
8/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sen narun pitää olla niin pitkä... Paljon mukavampi (siis ihan normi käytössä, en edes meinaa mitään saunoja tmv.) kun ei ole pitkää narua roikkumassa.

Ja ainakin sitä päätellen että uimahalleissa näkee side/tamponi papereita joskus roskiksissa, niin veikkaan että moni saunoo menkkojen aikaan...;)

Vierailija
9/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä menisin. Mua ei pätkääkään häiritse omat menkat tai vaikka toiselta näkyskin se naru. Kaikilla meillä menkat on ja se siitä.

Vierailija
10/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen narun laitan aina muutenkin myttyyn ja pyllyreijän kohdalle. Pysyy hyvin kun siellä on luonnollista kosteutta. Ei ole koskaan valahtanut alas. Ja tuskin kukaan alkaa haarojaan levittelemään toisten edessä ellei ole kimppakivat alkamassa..?

Vierailija
11/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa olis sauna seura jos ei voisi menkkojen aikana muiden kanssa saunaan mennä. Johan uimahalleissakin olis aina tyhjää kun monella naisella ne ovat yhtäaikaa.

Vierailija
12/12 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodan kuin seula enkä voi käyttää tamppooneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän