Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söinkö liikaa tänään?

Vierailija
02.02.2015 |

Aamu: kokonainen maitorahka, kolme ruokalusikallista kaurahiutaleita, 4 dl marjakeittoa (itsetehty stevialla makeutettu)

Sitten proteiinipatukka ja kulhollinen salaattia (kurkkua, tomaattia, jääsalaattia)

Illalla söisin vielä raejuustoa 300g ja marjakeittoa.. syönkö liikaa? En liiku kuin 30 min päivässä kävellen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lol.

Vierailija
2/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helvetti! Eikö teillä sioilla ole mitään rajoja tuossa ahtamisessa, mitä häh?!
Afrikassa lapset näkevät nälkää ja sinä kaksin käsin vedät rahkaa ja keittoa kitusiisi!
HÄPEÄ aikuinen ihminen!!! Tuosta määrästä voit lähettää 2/3 osaa Afrikan nälkää näkeville lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et meinaa ruokaa syödä?

Vierailija
5/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syöny tänää pari desiä vadelmakiissaeliä, 5 keksiä, perunamuussia, mureketta, vihanneksia ja rahkan + maitoa, vettä, mehua ja limsaa. Olen säälittävä. Ja vielä aikaa syödä vaikka mitä. Nyyh..

Vierailija
6/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei voisiko joku kertoa minulle MIKÄ sen mehukeiton idea oikein on? Joka toinen dieettiohje käskee lappaa sitä litkua milloin puuron ja milloin rahkan kanssa. Onko pelkässä puuroannoksessa jotenkin liian vähän vitamiineja tms? Miksei voi syödä rahkan kanssa marjoja?

Vierailija
7/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä itse tiedät kylläisyysasteesi, ei me mammat täällä ruudun takana.

Vierailija
8/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:03"]

Hei voisiko joku kertoa minulle MIKÄ sen mehukeiton idea oikein on? Joka toinen dieettiohje käskee lappaa sitä litkua milloin puuron ja milloin rahkan kanssa. Onko pelkässä puuroannoksessa jotenkin liian vähän vitamiineja tms? Miksei voi syödä rahkan kanssa marjoja?

[/quote]

Siinä ei ole rasvaa eikä kaloreita :) Niitähän mammat välttää viimeiseen asti. Viis siitä, vaikka siinä ei ravintoa olekaan ja lisäaineet saa kaupan päälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi