Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos raiskaajalle sanoo että ok saat ihan vapaaehtoisesti?

Vierailija
02.02.2015 |

Lopahtaako sillä kiinnostus koko hommaan kun raiskattu onkin innokkaana mukana?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu raiskaajasta. Luulisin, että suurin osa haluaa vain tyydyttää itsensä keinolla millä hyvänsä ja vain pieni osa nauttii uhrin kauhusta.

Vierailija
2/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. "Oih, anna mennä vaan viime kerrasta onkin jo pitkä aika. Voisitko painaa myös peppuun? Ja voitaisiinko siirtyä hieman, nämä kivet hiestää ikävästi persettä, soitatko huomenna..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ammattilainen sanoi että päinvastoin (raiskattu monta kertaa, oli hullun miehen kanssa). Kertoi että tilanne ohi sitä nopeammin mitä enemmän esität että pelkäät. Siis tilanteessa ei kannata ns antaa, sitäkin kokeillut ja se yleensä vaan pitkitti tilannetta.

Vierailija
4/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:17"]

Olen miettinyt samaa. "Oih, anna mennä vaan viime kerrasta onkin jo pitkä aika. Voisitko painaa myös peppuun? Ja voitaisiinko siirtyä hieman, nämä kivet hiestää ikävästi persettä, soitatko huomenna..."

[/quote]

Mä olen kans miettinyt että noilla varmaan lerpahtais ja loppuis koko touhu. 

Vierailija
5/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ne innostuu enemmän.

siinä tilanteessa et tiedä miten toimit, kun olet paniikissa.

Vierailija
6/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun tulis lyöntiä tai muuta väkivaltaa niin kiljuis ihan riemuissaan Iiihhh, ihanaa, vihdoin kunnon sm-menoa!! Anna palaa, toivottavasti jaksat kauaaaannn!!!

Vierailija
7/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:17"]

[/quote]

Mä olen kans miettinyt että noilla varmaan lerpahtais ja loppuis koko touhu. 
[/quote]
Ja siitäkös vasta nainen suuttuisi!

Vierailija
8/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:27"]

. Ne innostuu enemmän.

siinä tilanteessa et tiedä miten toimit, kun olet paniikissa.

En usko et innostuu jos nainen alkaakin yhtäkkiä uhrista vaateliaaksi seksikumppaniksi. Silloinhan menee se koko idea raiskaajalta alistaa väkivalloin toinen ihminen. Mutta eri asia on se oma psyyke...enpä usko että oikeessa tilanteessa kykenee esittämään halukasta mutta toisaalta jos on tarpeeksi hullu niin ehkä pystyykin.

[/quote]

Vierailija
9/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni meinasi tulla joskus raiskatuksi. Oli juuri eronnut miehestään ja masentunut ja hänestä tuntui siltä, että kukaan ei häntä halua. Siksi totesi vain, että otatko edestä vai takaa? Raiskaaja oli mennyt aivan hämilleen ja lähtenyt pois.

Vierailija
10/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:11"]

[/quote]

Hyvä pointti. Osa voi luopua jo tuossa vaiheessa.

Itse olen miettinyt, että jos joudun raiskaajan uhriksi enkä pääse pakoon niin "alistun". Ehdotan aluksi suuseksiä. Sitten kun on hyvä ote palleista, puren ja riuhdon kyrpää ja revin palleista niin kovaa kun pystyn, vaikka irti lähtisivät. Voihan siinä henki mennä itseltäkin, mutta jos lähtökohta on muutenkin, että tappaa se kuitenkin, niin jääpä raiskaajalle muisto tapahtumasta. Jos hyvin käy, menee mieheltä taju ja pääsen pakoon.

Vierailija
11/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu raiskaajasta. Joku saattaa suuttua ja alkaa lyödä lujaa tms että uhriin sattuis ja siinä voi käydä huonosti

Vierailija
12/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai semmoset fantasiat mammoilla taas.

Vierailija
13/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siinä väkivallan keskellä ei pysty esittämään mitään jos puhutaan oikeasta raiskauksesta . 

Vierailija
14/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:44"]

[/quote]

Itse olen miettinyt, että jos joudun raiskaajan uhriksi enkä pääse pakoon niin "alistun". Ehdotan aluksi suuseksiä. Sitten kun on hyvä ote palleista, puren ja riuhdon kyrpää ja revin palleista niin kovaa kun pystyn, vaikka irti lähtisivät. Voihan siinä henki mennä itseltäkin, mutta jos lähtökohta on muutenkin, että tappaa se kuitenkin, niin jääpä raiskaajalle muisto tapahtumasta. Jos hyvin käy, menee mieheltä taju ja pääsen pakoon.

[/quote]

Itsekunnioitus säilyy ja vankilan jälkeen makselet raiskauksen yrittäjälle korvauksia kivusta, särystä ja kosmeettisesta haitasta :)

Vierailija
15/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:44"]

[/quote]

[/quote]

Itsekunnioitus säilyy ja vankilan jälkeen makselet raiskauksen yrittäjälle korvauksia kivusta, särystä ja kosmeettisesta haitasta :)
[/quote]

Pikku sakot maksaa äkkiä :) Tuollaisesta ihan mielellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän