Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinin arpojat alkossa

Vierailija
02.02.2015 |

Ottakaa se valko tai punaviininne ja häipykää meidän tosiostajien jaloista. Punkku lihalle ja valkkari kalalle niin helppoa se on!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meillä varsinainen viiniasiantuntija :)

Vierailija
2/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö Alkossavain yhtä punkkua ja yhtä valkkaria...? No juu ei.

Te tosiostajat otatte kumminkin vaan sorbusta ja viinaa, ei luulisi yhtään haittaavan viinihyllyjen ruuhkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppaa ei ole vuosiin enää tehty

Vierailija
4/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa kuule jonota vaan. Tai mene aamulla ajoissa...pääset ekana.

lopeta valitus ja varaa aikaa ja hermoja jonottamiseen. otat silleen iisisti.se viinanhiimo on niin kova, että hermo menee helposti. Mutta ota iisisisti.

Vierailija
5/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käy alkossa, mutta minuakin kyrsii nää viininlipittäjät jotka kyselee myyjiltä " käykö tämä kalapuikkojen kanssa "? Aivan sama !

Vierailija
6/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ny ne arpojat puolustelee, mukahienot.

Vierailija
7/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:17"]En edes käy alkossa, mutta minuakin kyrsii nää viininlipittäjät jotka kyselee myyjiltä " käykö tämä kalapuikkojen kanssa "? Aivan sama !
[/quote]

Ei se kuule ihan sama ole. Voisit sinäkin joskus testata kahta tai useampaa viiniä kerralla, niin huomaisit, että niissä on eroja.

Vierailija
8/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä mä sun edessäsi olen, kun sä kaavit sieltä alalaatikolla ja mä tiirailen sitä ylähyllyä?

Vierailija
9/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:25"]Miten ihmeessä mä sun edessäsi olen, kun sä kaavit sieltä alalaatikolla ja mä tiirailen sitä ylähyllyä?
[/quote] en ole ikinä viiniä ostanut, enkä osta sitä korventamista kestä kukaan.

Vierailija
10/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt siis ap ei muka olekaan tosiostaja... Alkkiksen haistaa jopa nettikommenttien kautta...

Vierailija
11/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viineissä on eroja.

Siinä pitää miettiä mitä ruokaa meinaa laittaa.

Sitten harkitaan haluanko chileläistä vai ranskalaista.

Sitten tarkistetaan että haluttu makeus.

Lisäksi haluttu maku.

Sitten keksitään joku kiva viini jota olis mukava juoda...

ja tarvii ruveta kehittään sopivaa ruokalistaa.

Tota toistetaan riittävän kauan että löytyy hyvä.

Paitsi sitten töppö myyjä tulee sekottaan ajatukset/suunnitelmat ja pakko ottaa se mikä on siinä lähinnä.

Siksi ne kannattaa tilata ulkomailta netistä.

Liivijengi huijarit http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1422842490117.html?pos=ok-nln riesana sielläkin.

Vierailija
12/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:36"]Niin nyt siis ap ei muka olekaan tosiostaja... Alkkiksen haistaa jopa nettikommenttien kautta...
[/quote] millä sinä mitään haistat, nenäs on niin syvällä omassa perseessäs ap

Vierailija
13/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpoja täällä hei! Minä arvon siellä hyllyjen välissä, koska minulla on muutama merkki, joita ostan usein, mutta tykkään myös vaihtelusta ja uskon, että maailma on täynnä hyviä viinejä, joita en vielä ole maistanut. Jos on kiire, nappaan vain sen tutun ja turvallisen, mutta jos on aikaa, pyydän usein myyjältä suosituksia. Niin on löytynyt moni nykyisistä lempiviineistäkin. Alkon myyjät on asiantuntevia, kannattaa käyttää hyväksi!

Vierailija
14/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vielä uskoo että aina punaviini liharuoan kanssa ja valkoviini kalan.. kuule kun on voimakkaampia ja kevyempiä viinejä, väristä huolimatta.

Ap se siinä puhui asiantuntijana ;/

Vierailija
15/15 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Voisivat kotona saavissa pulputtaa sitä pilaantunutta rypälekiljuaan. Makukin mätsää mainiosti vaikka siihen Savingoc Blanciin; korkea lasi ja pikkurilli pystyyn niin saa hienostella jurrissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi