Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut köyhät jaksatte vaatimatonta elämää?t.ammattivalittaja

Vierailija
02.02.2015 |

Olisiko jollain vinkkejä miten sitä jaksaa kun ei saa samaa kuin muut ihmiset.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:09"]

Itse olen köyhä.. mutta en koe että jäisin mistään merkittävästä paitsi. Voisitko vähän tarkentaa, mikä on se, mistä koet jääväsi paitsi köyhänä?

Merkkivaatteet? Ulkomaanmatkat? Itselleni näillä tällaisilla ei ole mitään väliä, en koe materian tuovan mitään pysyvää onnea, enkä edes ulkomaanmatkustelun.

Elämäänsä saa sisältöä jopa ihan ilmaiseksikin.

[/quote]

Paremmasta ja tilavammasta talosta,uudemmista autoista,ulkomaanmatkoista yms.ap

[/quote]

Vierailija
22/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella pienet tulot kun mies on työtön ja minä opiskelija, joka äitiyslomalla menetti vielä sivutyönsäkin. Köyhiä Mr emme silti ole, sillä rakastamme perhe-elämää ja yhteistä aikaa, on katto pään päällä, ruokaa kaapissa, on vaatteita ja vaippoja. Emme me elä puutteessa, eikä me muuta kaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea haluaamansa ei voi saada. Sairaana ja työkyvyttömänä tilanne on vain hyväksyttävä ja otettava kaikki ilo irti siitä mihin on mahdollisuudet. Itsesääli ja ruikutus yleensä vain pahentavat asiaa.

Sinulla sentää on auto ja pääset edes joskus reissaamaan.

Alkaa jo ärsyttää tuo jatkuva vinkuminen.

Vierailija
24/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:09"]

Itse olen köyhä.. mutta en koe että jäisin mistään merkittävästä paitsi. Voisitko vähän tarkentaa, mikä on se, mistä koet jääväsi paitsi köyhänä?

Merkkivaatteet? Ulkomaanmatkat? Itselleni näillä tällaisilla ei ole mitään väliä, en koe materian tuovan mitään pysyvää onnea, enkä edes ulkomaanmatkustelun.

Elämäänsä saa sisältöä jopa ihan ilmaiseksikin.

[/quote]

Paremmasta ja tilavammasta talosta,uudemmista autoista,ulkomaanmatkoista yms.ap

[/quote]

Ongelma on enemmän asenteessa, jos uusien autojen ja ulkomaanmatkojen puute pilaa elämäsi. Tärkeimmät asiat ovat jotain ihan muuta, sinulla on kuitenkin mies ja lapsi.

[/quote]

Mikä sinä olet kenenkään asenteita määrittelemään?

Itselleni olisi hirveää ajaa jollain vanhalla romulla ja kitua täällä yliverotetussa holhousvaltiossa vuoden ympäri.

Vierailija
25/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nostelee tahallaan ihan turhaan mun vanhoja ketjuja.ap

Vierailija
26/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön ja sen vuoksi tulotasomme on hieman alhaisempi kuin jos olisin töissä. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikkia mielitekoja ei ole varaa toteuttaa ja se on minusta ihan ok. Ajattelen niin, että tietyt jutut kuuluu vain työssäkäyville - kauneushoidot, hieronnat, hienot vaatteet jne. Minulla puolestani on aikaa ja pyrin muistuttamaan itseäni siitä, että aika on arvokasta ja monella työssäkäyvällä sitä on liian vähän. Nautin kiireettömyydestä ja juon aamukahvini ajan kanssa. Minusta tämä on ihan luksusta!

Vierailija
27/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ainakin kaikenmaailman ihanin koti, poikaystävä ja mökki ohjelmat katsomatta.

Vierailija
28/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.