Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisenä menetitte neitsyyden?

Vierailija
02.02.2015 |

Oliko ikä mielestänne sopiva vai liian myöhään/liian aikaisin? Millainen kokemus muuten?

Itse olin 14v, en koe itse mitenkään kärsineeni siitä nuoresta iästä huolimatta vaikka en suosittelisikaan samaa ikää muille. Oli tarkkaan harkittu ja aika nopea tapahtuma. En kadu.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla jotain 21 tai 22, en muista tarkalleen. Sitä ennen en yksinkertaisesti ollut tarpeeksi kiinnostunut kenestäkään ja halusin, että kumppaniin on jonkinlainen tunneside. Nyt olen 30-vuotias ja minulla on ollut tasan kaksi seksikumppania elämäni aikana, ja tuskin enempää tulee, koska olen viimeisimmän kanssa naimisissa. Tosin haluan muistuttaa, että tämä ei ole ainoa oikea tapa tehdä asioita :) Sillä ei ole väliä, onko minua nuorempi tai vanhempi, kun alkaa harrastaa seksiä, eikä sillä kumppaneiden määrälläkään ole merkitystä niin kauan kun kaikilla on hauskaa ja muistetaan harrastaa turvaseksiä.

Vierailija
22/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 ja oikein sopiva ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Kaverit touhus jo 14 vuotiaasta, ja oli suoraan sanoen aika karmaisevaa kun aina neitsyydestäni vittuiltiin, ja se tuntui kavereiden keskuudessa olevan joku hauskakin vitsi. =( Pienellä kylällä oltiin, niin jokainen voi varmasti kuvitella miltä tuntui kun jokainen tiesi ja jossain vaiheessa pojilla oli joku veto kuka onnistuu.

No, tälleen jälkeen päin ajateltuna, ihan hyvä että pidin pääni, enkä hölmöillyt niinkuin ystäväni, joista muutama kyllä jakoi sitä tavaraa ihan huolella. HAH HAH!!

Vierailija
24/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v. ja nyt kolmen vuoden ajan sekstaillut vain saman ainoan miehen kanssa (aviomies) ja oon tosi onnellinen tästä. Ensimmäinen kerta oli tunnepuolelta jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa, vaikka eihän se yhdyntä vielä tuntunut hyvältä. Mutta ajan kanssa parani ja nyt meillä on yhteisestä halusta useita kertoja viikossa upeaa seksiä ja seikkailuita sillä alalla ja en vaihtais mihinkään <3

Vierailija
25/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v.

Liian vanhana. Lapsen isän kanssa. Ok kokemus.

Vierailija
26/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v. Tapasin ylioppilaskesänä teekkaripojan, jonka kanssa aloitin seurustelun. Tammikuussa sitten olimme valmiita seksiin, keväällä mentiin kihloihin ja seuraavana kesänä naimisiin. Ensimmäinen lapsikin syntyi teekkarikylässä asuessamme.

Nyt olemme jo onnellisia isovanhempia.

Vierailija
27/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri 18v täyttänyt, seurustelin ensimmäistä kertaa. Nyt kun miettii, eka yhdyntä olisi saanut olla hiukan romanttisempi, silloinen poikaystävä oli kännissä, minä selvinpäin :D

Vierailija
28/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v ja nolotti kyllä olla niin vanhana neitsyt. Olisko ollut max 3vk nyk mieheni tapaamisesta. N35

Vierailija
29/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 v, sopiva ikä, tylsä ja merkityksetön kokemus yhden illan jutun kanssa.

Vierailija
30/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v, olisin voinut kyllä vielä odottaa. Pari kerta oltiin tapailtu ja se suhdekin sitten jäi siihen.

Oli liian kookas ilmeisesti ja minä kuiva, koska vuosi viikon verta.

Omalle tyttärelle sanonut (13v), että ei ennenkuin on 16v.

Vierailija
31/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 ja poika oli saman ikäinen.

Vierailija
32/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v. Ei jäänyt traumoja.

Vierailija
33/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen teille..

Vierailija
34/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 tai 17, en muista tarkalleen.

Aika yhdentekevä asia. Tulipahan hoidettua pois alta.

Iässä ei sinällään ole mitään vikaa, vaan välinpitämättömässä asenteessasi asiaa kohtaan.

Vierailija
35/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana, rakastuneena ja onnellisena.

Vierailija
36/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana reilusti vanhemmalle miehelle. Muuten oli ihan ok, mutta maku meni kun sain jälkeenpäin kuulla, että kumi "unohtui". Onneksi selvisin vain säikähdyksellä.

Vierailija
37/37 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19- vuotiaana silloiselle poikaystävälle. Oli aika kiihkotonta ja tunteetonta seksiä, mihin tavallaan tiivistyi koko suhteen luonne. Jälkikäteen ajatellen olisin voinut skipata koko homman ja paneskella sitten paremmissa merkeissä nykyisen aviomiehen kanssa, jonka tapasin 20-vuotiaana. En olisi menettänyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän