minkä ikäisenä menetitte neitsyyden?
Oliko ikä mielestänne sopiva vai liian myöhään/liian aikaisin? Millainen kokemus muuten?
Itse olin 14v, en koe itse mitenkään kärsineeni siitä nuoresta iästä huolimatta vaikka en suosittelisikaan samaa ikää muille. Oli tarkkaan harkittu ja aika nopea tapahtuma. En kadu.
Kommentit (37)
18
Kaverit touhus jo 14 vuotiaasta, ja oli suoraan sanoen aika karmaisevaa kun aina neitsyydestäni vittuiltiin, ja se tuntui kavereiden keskuudessa olevan joku hauskakin vitsi. =( Pienellä kylällä oltiin, niin jokainen voi varmasti kuvitella miltä tuntui kun jokainen tiesi ja jossain vaiheessa pojilla oli joku veto kuka onnistuu.
No, tälleen jälkeen päin ajateltuna, ihan hyvä että pidin pääni, enkä hölmöillyt niinkuin ystäväni, joista muutama kyllä jakoi sitä tavaraa ihan huolella. HAH HAH!!
20 v. ja nyt kolmen vuoden ajan sekstaillut vain saman ainoan miehen kanssa (aviomies) ja oon tosi onnellinen tästä. Ensimmäinen kerta oli tunnepuolelta jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa, vaikka eihän se yhdyntä vielä tuntunut hyvältä. Mutta ajan kanssa parani ja nyt meillä on yhteisestä halusta useita kertoja viikossa upeaa seksiä ja seikkailuita sillä alalla ja en vaihtais mihinkään <3
26v.
Liian vanhana. Lapsen isän kanssa. Ok kokemus.
Olin 20v. Tapasin ylioppilaskesänä teekkaripojan, jonka kanssa aloitin seurustelun. Tammikuussa sitten olimme valmiita seksiin, keväällä mentiin kihloihin ja seuraavana kesänä naimisiin. Ensimmäinen lapsikin syntyi teekkarikylässä asuessamme.
Nyt olemme jo onnellisia isovanhempia.
Olin juuri 18v täyttänyt, seurustelin ensimmäistä kertaa. Nyt kun miettii, eka yhdyntä olisi saanut olla hiukan romanttisempi, silloinen poikaystävä oli kännissä, minä selvinpäin :D
22v ja nolotti kyllä olla niin vanhana neitsyt. Olisko ollut max 3vk nyk mieheni tapaamisesta. N35
20 v, sopiva ikä, tylsä ja merkityksetön kokemus yhden illan jutun kanssa.
16v, olisin voinut kyllä vielä odottaa. Pari kerta oltiin tapailtu ja se suhdekin sitten jäi siihen.
Oli liian kookas ilmeisesti ja minä kuiva, koska vuosi viikon verta.
Omalle tyttärelle sanonut (13v), että ei ennenkuin on 16v.
Olin 17 ja poika oli saman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
16 tai 17, en muista tarkalleen.
Aika yhdentekevä asia. Tulipahan hoidettua pois alta.
Iässä ei sinällään ole mitään vikaa, vaan välinpitämättömässä asenteessasi asiaa kohtaan.
23-vuotiaana, rakastuneena ja onnellisena.
18-vuotiaana reilusti vanhemmalle miehelle. Muuten oli ihan ok, mutta maku meni kun sain jälkeenpäin kuulla, että kumi "unohtui". Onneksi selvisin vain säikähdyksellä.
19- vuotiaana silloiselle poikaystävälle. Oli aika kiihkotonta ja tunteetonta seksiä, mihin tavallaan tiivistyi koko suhteen luonne. Jälkikäteen ajatellen olisin voinut skipata koko homman ja paneskella sitten paremmissa merkeissä nykyisen aviomiehen kanssa, jonka tapasin 20-vuotiaana. En olisi menettänyt mitään.
Taisin olla jotain 21 tai 22, en muista tarkalleen. Sitä ennen en yksinkertaisesti ollut tarpeeksi kiinnostunut kenestäkään ja halusin, että kumppaniin on jonkinlainen tunneside. Nyt olen 30-vuotias ja minulla on ollut tasan kaksi seksikumppania elämäni aikana, ja tuskin enempää tulee, koska olen viimeisimmän kanssa naimisissa. Tosin haluan muistuttaa, että tämä ei ole ainoa oikea tapa tehdä asioita :) Sillä ei ole väliä, onko minua nuorempi tai vanhempi, kun alkaa harrastaa seksiä, eikä sillä kumppaneiden määrälläkään ole merkitystä niin kauan kun kaikilla on hauskaa ja muistetaan harrastaa turvaseksiä.