Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaaksi yhdenyönjutusta

Vierailija
01.02.2015 |

Eli olen siis 17v nainen... Olin yhden TOSI KOMEAN ulkomaalaisen miehen kanssa sängyssä. Ollaan sellasia ihan hyvänpäiväntuttuja, mutta tämä mies seurustelee, joten en usko, että hän sitoutuisi minuun. Tein sitten vähän aikaa sitten kaksi raskaustestiä, ja molempiin ilmestyi kaksi viivaa... :/ Eli olen nyt siis raskaana. En haluaisi tehdä aborttia, koska tästä lapsesta tulee varmaan tosi hyvännäköinen, kun sen isä on NIIN KOMEA ja mä oon tosi monen mielestä kaunis (mä oon myös puoliksi ulkomaalainen)... Eli mitä mä tekisin, kannattaisiko antaa adoptioon vai pitää itselläni?? Ja muuten kerronko miehelle tästä? Ja itse oon sinkku, vaikka vähän säätöö on yhden toisen miehen kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoplaa

Vierailija
2/30 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se provo sitten palannutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä peruste pitää lapsi, "siitä tulee varmasti tosi hyvännäköinen"...

Vierailija
4/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua poloa. Jos tuo on ainoa peruste pitää lapsi, niin soitapa heti aamulla lääkäriin ja aikaa aborttiin.

Vierailija
5/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
6/30 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:49"]

Eli olen siis 17v nainen... Olin yhden TOSI KOMEAN ulkomaalaisen miehen kanssa sängyssä. Ollaan sellasia ihan hyvänpäiväntuttuja, mutta tämä mies seurustelee, joten en usko, että hän sitoutuisi minuun. Tein sitten vähän aikaa sitten kaksi raskaustestiä, ja molempiin ilmestyi kaksi viivaa... :/ Eli olen nyt siis raskaana. En haluaisi tehdä aborttia, koska tästä lapsesta tulee varmaan tosi hyvännäköinen, kun sen isä on NIIN KOMEA ja mä oon tosi monen mielestä kaunis (mä oon myös puoliksi ulkomaalainen)... Eli mitä mä tekisin, kannattaisiko antaa adoptioon vai pitää itselläni?? Ja muuten kerronko miehelle tästä? Ja itse oon sinkku, vaikka vähän säätöö on yhden toisen miehen kanssa.

[/quote]Voisitko jutella jonkun luotettavan aikuisen kanssa?

Vierailija
7/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aio tehdä aborttia! Tän lapsen isä on siis ihan oikeasti yks ulkomaalainen näyttelijä (asun USA:ssa)! Ja neloselle kiitos :) Vitoselle: ei mun elämässä ole oikein luotettavia aikuisia, vanhempien kanssa on menny välit poikki yms. :/ t. Ap

Vierailija
8/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on, mutta tuli mieleen, miten onnekkaita (tai, no...) kun tulevat raskaaksi heti yhdestä ja jopa ensimmäisestä kerrasta!

Vierailija
9/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:02"]Provohan tää on, mutta tuli mieleen, miten onnekkaita (tai, no...) kun tulevat raskaaksi heti yhdestä ja jopa ensimmäisestä kerrasta!
[/quote]

Öö ei oo provo :D Ja ehkä mä olen vaan jotenkin yllättävän hedelmällistä sorttia. t. Ap

Vierailija
10/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit asua Yhdysvalloissa? Olet alaikäinen.

Vierailija
11/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:04"]Miten voit asua Yhdysvalloissa? Olet alaikäinen.
[/quote]

Oon puoliksi usalainen. t. Ap

Vierailija
12/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset resurssit sinulla olisi äidiksi? Mieti ihan vakavissasi. Adoptio kuulostaa kauniilta mutta voi olla henkisesti luopumisvaiheessa yllättävän rankkaa.

Parasta olisi kun olisi tosiaan joku aikuinen jonka puoleen voisit kääntyä, kai edes joku sellainen elämästäsi löytyy?

Vierailija
13/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:08"]Minkälaiset resurssit sinulla olisi äidiksi? Mieti ihan vakavissasi. Adoptio kuulostaa kauniilta mutta voi olla henkisesti luopumisvaiheessa yllättävän rankkaa.

Parasta olisi kun olisi tosiaan joku aikuinen jonka puoleen voisit kääntyä, kai edes joku sellainen elämästäsi löytyy?
[/quote]

No kelpaako aikuiseksi esim. mun kakskymppinen serkku? Hänellä on kaksi lasta. Ja oot varmaan oikeassa tosta, että luopumisvaihe on rankkaa... :/ Pitäisi kai sitten miettiä, että annanko adoptioon vai pidänkö. t. Ap

Vierailija
14/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:08"]Minkälaiset resurssit sinulla olisi äidiksi? Mieti ihan vakavissasi. Adoptio kuulostaa kauniilta mutta voi olla henkisesti luopumisvaiheessa yllättävän rankkaa. Parasta olisi kun olisi tosiaan joku aikuinen jonka puoleen voisit kääntyä, kai edes joku sellainen elämästäsi löytyy? [/quote] No kelpaako aikuiseksi esim. mun kakskymppinen serkku? Hänellä on kaksi lasta. Ja oot varmaan oikeassa tosta, että luopumisvaihe on rankkaa... :/ Pitäisi kai sitten miettiä, että annanko adoptioon vai pidänkö. t. Ap

[/quote]Ikävuosia tärkeämpää on henkinen kypsyys ja elämänkokemus. Serkku kuulostaa hyvältä. Onnea ja voimia sinulle, mihin sitten päädytkään. Olisiko sinulla tukihenkilöitä, esim serkun perhe jos päädyt pitämään lapsen?

Vierailija
15/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut todella tulevat raskaaksi heti ensimmäisellä kerralla.

Mutta ap, olisiko mahdollista että ottaisit yhteyttä vanhempiisi? Onhan tuo niin iso asia että ylittäisikö se välirikkonne?

Vierailija
16/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyteen voi kasvaa. 17-vuotias voi hyvinkin ajatella että haluaa pitää vauvan kun se on varmasti kaunis mutta odotusajan myötä kypsyä ja alkaa rakastaa sitä lasta oikealla tavalla.

Vierailija
17/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:54"]

Voi sua poloa. Jos tuo on ainoa peruste pitää lapsi, niin soitapa heti aamulla lääkäriin ja aikaa aborttiin.

[/quote]

Parempi on antaa lapsi adoptioon. Abortti on vihoviimeinen vaihtoehto. Ikävää että se heitetään kehiin aivan huolettomasti.

Vierailija
18/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pikkuhuora. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
19/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
20/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tarttuko tähän provoon hyvät mammat. Joku vaan iltansa ratoksi laittaa keskustelua herättävää provoansa