Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä lainaa asiatonta viestiä

Vierailija
01.02.2015 |

Hyvät palstailijat, olkaa kilttejä älkääkä lainatko selkeästi asiattomia viestejä vastataksenne niihin. Tosi usein se asiaton viesti poistetaan saman tien, mutta perässä onkin yksi tai useampi jossa se näkyy lainauksena.

Eli jos on selkeästi asiaton viesti, paina ilmianna äläkä huomioi muuten. Pidetään palsta siten edes vähän siistimpänä. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:39"]

Hyvät palstailijat, olkaa kilttejä älkääkä lainatko selkeästi asiattomia viestejä vastataksenne niihin. Tosi usein se asiaton viesti poistetaan saman tien, mutta perässä onkin yksi tai useampi jossa se näkyy lainauksena. Eli jos on selkeästi asiaton viesti, paina ilmianna äläkä huomioi muuten. Pidetään palsta siten edes vähän siistimpänä. :)

[/quote]

Tarkoitatko tällä tavalla. 

Näinhän saadaan hieman kierrettyä sanoma oy:n vihervasurien sensurointi politiikkaa, joka ei kestä tosiasioiden julkituomista.

Vierailija
2/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos se ei ole mun mielestä asiaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät palstailijat, olkaa kilttejä älkääkä lainatko selkeästi asiattomia viestejä vastataksenne niihin. Tosi usein se asiaton viesti poistetaan saman tien, mutta perässä onkin yksi tai useampi jossa se näkyy lainauksena. Eli jos on selkeästi asiaton viesti, paina ilmianna äläkä huomioi muuten. Pidetään palsta siten edes vähän siistimpänä. :)

[/quote]

Otetaanhan uusiki, tämä palsta taitaa jo sensuroida reaaliajanssa tiettyjä sanoja ja osoitteita.

http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=98508.0;attach=39294;image

Vierailija
4/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tai näin.

http://www.friatider.se/tta-svenskar-gripna-f-r-gruppv-ldt-kt-p-finlandsf-rja

Vierailija
5/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin, jossa asiaton kommentti on lainattuna, voi pyytää myös poistettavaksi.

Vierailija
6/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa, käyttäkää sitä selvänäkijän lahjaanne joka kertoo mikä viesti poistetaan vartin päästä asiattomana.

Vierailija
7/10 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:45"]Hyvä neuvo. Olen tänään poistattanut viitisen viestiä.
[/quote]

Poistatitkohan minun, täysin asiallisen viestin keskustelusta, kumpi parempi, tori vai huuto...
Voihan täällä poistattaa mitä vain, mutta viestini oli täysin asiallinen. Äly hoi...

Vierailija
8/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että se jää näkyviin. Eräässäkin ketjussa alkuperäinen viestini oli poistettu, mutta onneksi sitä oli lainattu. Viesti ei itsessään ollut edes törkeä mutta eräistä ei vaan saa sanoa mitään. En aio olla osallisena mustanperseen nuolemiseen

Vierailija
9/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo. Olen tänään poistattanut viitisen viestiä.

Vierailija
10/10 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Harmittaa kun juuri äsken pyysin poistamaan asiasttoman viestin, mutta hölmöyksissäni olin lainannut sitä, koska halusin rauhoitella kirjoittajaa. Muistan vastedes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi