Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun ruokailut on menneet ihan sekaisin

Vierailija
01.02.2015 |

Aamulla en nykyään enää syö, otan vain juoksukahvin. Töissä en käy syömässä, juon vain kahvia ja saatan jotain appelsiinia vetää. Kotiin tullessa syön päivän ensimmäisen oikean ruuan n. klo 18-19. Usein illalla vielä teetä ja jotain leipää/hedelmää tms.. Eilen olin yksin lasten kanssa kotona ja unohdin laittaa niille lounasta! Itselläni ei vaan ollut nälkä, en muistanut koko syömisasiaa :( Syön siis oikeasti tosi vähän, omituisella rytmillä, en mitään herkkuja vaan tavallista perusruokaa, nälkä on harvoin, läski vyötäröllä on ja pysyy ja on pikemminkin kasvamaan päin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huijaa. Tietysti päivissä on vaihtelua, mutta viimeisen puolen vuoden aikana olen työpäivän aikana käynyt syömässä 2 tai 3 kertaa. Minulla on usein hedelmiä ostettuna töihin, saatan niitä syödä siellä, mutta pääasiassa käyn kahvilla. Miten aineenvaihdunnan saisi käyntiin? Jos alan syömään töissä, maha on koko iltapäivän kipeä ja alan heti lihoa :/ Jopa salaattilounas tekee mahan kipeäksi ja sen jälkeen tulee sitten nälkä. Juon liian vähän vettä, sen tiedän. Mutta janokaan ei ole juuri koskaan.

Vierailija
2/6 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 = ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut aika paljon stressiä. En tiedä onko se syynä vai minne on näläntunne hävinnyt. Töissä en oikein ehdi syömään ja toisekseen maha tulee aina kipeäksi töissä syömisen jälkeen. Voiko olla ihan normaalia että nälkä tulee vasta kuuden jälkeen illalla? ap

Vierailija
4/6 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et kerro koko totuutta tai sitten huijaat itseäsikin.

Vierailija
5/6 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa syödä. Stressi voi kyllä vaikuttaa syömiseen, mutta kuitenkin olisi hyvä syödä edes vähän ja usein päivän mittaan. Ellei sitten ole taipumusta syömishäiriöön

Vierailija
6/6 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi on säästöliekillä ja varastoi pienimmänkin ylimääräisen. Sun pitäis saada aineenvaihdunta käyntiin.