Aloitin uintiharrastuksen tavoitteena V-mallinen kroppa, joita näkee huippu-uimareilla, mutta
sainkin A-mallisen vartalon. Ei hartioita, mutta leveä perse. Mielipiteitä?
M44
Kommentit (22)
Mutta ihailen kovasti niitä lihaksikkaita, kiinteitä, sporttisia....V-vartaloita...
M44
Uimarit käy myös salilla. Unohditko sen?
Uiminen olisi pitänyt aloittaa jo lapsena.
No, eihän sinun tarvitse kuin kävellä käsilläsi, niin v- vartalosi on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Uimarit käy myös salilla. Unohditko sen?
Aika vähän…. Siellä rikkoo itsensä
Jos aloitit 6-vuotiaana etkä ole saanut tuloksia niin voisin kehoittaa kuuntelemaan mitä valkku sanoo.
Sitä ei moni ymmärrä, kuinka paljon huippu-uimarit viettää aikaa altaassa. Siinä tulee kaakelit altaassa aika tutuksi.
V-muotoon vaaditaan lähes ammattimaista tekemistä.
Kysäseppä Vormiston Ramilta. Meinaan on tietoo.
Huonot vartalogeenit mutta haluan V-mallivartalon
AP
Tutun teinipoika on kilpauinut jo vuosia. Harkat 8 kertaa viikossa. Ei vielä ainakaan selvästi havaittavaa V-vartaloa, toki rautainen kunto ja hyvä ryhti jne.
No minulla on v-mallinen kroppa ihan luonnostaan, ja olen nainen.
Tästä kun hieman treenais vielä niin a vot!
Olen 168 cm pitkä ja hoikka tai oikeastaan laiha. Pitkät raajat, hartiat leveät, kapenen rintakehästä alkaen. Pienet rinnat, kapea lantio, pieni takapuoli. Olen perinyt ruumiinrakenteeni isältäni.
Itse pidän kovasti kropastani, en haluaisi muuttaa mitään paitsi pitempi haluaisin olla.
Aivan sama mistä "miehet tykkää", minä tykkään minusta ja se on pääasia.
Parempi alkaa vetämään leukoja päivittäin, monta kertaa päivässä ja tekemään vatsoja sekä selkiä tolkuttomasti. Lisäksi rintalihaksia kehitettävä, joten kontrastia tulee edestä päin. Semmonen kokokehon treenin kun tekee päivittäin, niin jo puolessa vuodessa alkaa tulla tulosta, v-alkaa jo häämöttää.
Se siellä lastenaltaassa mihinkään kehity.
Vierailija kirjoitti:
Se siellä lastenaltaassa mihinkään kehity.
Olet saastaa.
Esim. Jani Sievisellä ei ikinä ollut v-mallista kroppaa, vaikka harjoitteli ammattimaisesti vuosikausia. Kuinka paljon ap treenaat? Kai uit vähintään kaksi kertaa päivässä ainakin neljä kilometriä kerrallaan ja salitreenit päälle?
Vierailija kirjoitti:
No, eihän sinun tarvitse kuin kävellä käsilläsi, niin v- vartalosi on siinä.
Tai jos uisit takaperin?
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei moni ymmärrä, kuinka paljon huippu-uimarit viettää aikaa altaassa. Siinä tulee kaakelit altaassa aika tutuksi.
V-muotoon vaaditaan lähes ammattimaista tekemistä.
Siihen päälle kuiviksia punttiksella. Ei kaikkea lihasmassaa tarvitse altaassa hommata, siellä hiotaan tekniikka ihan viimeisen päälle.
Minkä mallinen olet luonnostaan? Ei kaikkea voi muuttaa itsessään, jos olet luonnostaan esim. reitevä ja pullohartiainen. Toki voit salilla täsmätreenata, mutta onnistuneekohan sittenkään.
Sulla on huono untitekniikka ja kehität lihasta vain jalkoihin? Pullari jalkojen väliin.
Hah….se vaatii vuosia