Voi hurja, taidan olla raskaana
Nyt osui kyllä lottovoitto, jos näin on. Huomenna testin ostoon. On ollut rinnoissa tuntemuksia, ja nyt tunnen liikkeitä, jotka tunnistan, koska lapsia on monta ennestään. Mieheni on sterilisoitu, joten en osannut kuvitella tätä mahdollisuutta. Nyt netistä luin, että pieni mahdollisuus on. Joko olen tullut hulluksi ja tunnen olemattomia, tai sitten olen raskaana. Huhhahhei... :D
Kommentit (16)
Kokeile tunnustella kohdunpohjaa. Jos tunnet liikkeitä, niin sekin varmaan löytyy jo
Vasektomian jälkeenhän pitää käyttää ehkäisyä vielä kolme kuukautta?
Ei. Kolmen lapsen jälkeen erotan kyllä nämä. :D
Ap
Sinulla ei ole muitten jälkeen ollut haamupotkuja....?
Ei, eikä rinnoissa tällaisia tuntemuksia.
Ap
mulla on ollut haamupotkuja vaikka tiedän etten ole raskaana :D
Onko sulla tullu menkat normaalisti?
Viime menkat olivat niukat, ja niistä on aikaa.
Ap
Eikö sulla oo menkkoja ? Jos kerran tunnet liikkeitä niin olet jo melko pitkällä. Miten sitä ei aiemmin voi huomata? Kunhan kysyn. Nyt itsellä rv 14 ja testin tein päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa kun tuntui siltä ettei kaikki ole niinkuin pitää. Söin pillereitä enkä unohtanut yhtään.
Voihan se olla, että nämä ovat haamupotkuja sitten. Todennäköisesti niin.
Mutta on mun testi huomenna tehtävä.
Ap
Olet sitten jo aika pitkällä, 3-4 kuukautta. Tuskin aikaisemmin potkuja kukaan tuntee.
Niin kai. Viikolla 16 - 18 muistelen tunteneeni aikaisemmissa raskauksissa. Valitettavasti alkoholiakin olen juonut vimme kuukausina muutaman kerran. No mutta eihän tämä voi ola totta. Nyt menen nukkumaan ja huomenna teen testin varmuuden vuoksi.
Tais olla kuitenkin kuvitelmaa