Olen 40v ja en ole koskaan käyttänyt tamponia. Haluatko kysyä jotain?
Kysy pois.
Kommentit (19)
Elämä on tarpeeksi helppoa siteen kanssa,mihin tarvii sitä tamponua joka tungetaan pilluun? jättää menkkojen ajan käymättä uimahallissa.. eipä tarvi stressata tss oireyhtymästä!
Ootko siis edes koittanut? Mä olen koittanut, se tuntui aivan kamalalta. En siis luonnollisesti alkanut käyttämään.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:42"]Olet mies?
[/quote]
En ole. Nainen olen.
Ap
En minäkään ole käyttänyt, ikää kohta 30. En ymmärrä miksi olisi pitänyt käyttää.
En ole koittanut enkä koira. Mitä järkeä!? Pilluu laitetaan kulli,ja sieltä tulee vauvat. Ei sinne sovi mtn vanua yms tunkea! N24
Mä olen myös 40, kerran olen kokeillut, mutta ei ollut mun juttu. Siteen kanssa pärjää ihan hyvin.
Mä aloitin vasta noin 35-vuotiaana tamponin käytön. Harmi, etten aloittanut aiemmin. Tamponi ei tunnu lainkaan ja menkat on jostain syystä nopeemmin ohi kuin siteen kanssa. Side kyllä tuntui aina housuissa.
Täälläkin 40 vuotias joka on pärjännyt siteillä ihan mainiosti. Teininä kokeilin tamponia, mutta siihen se jäi.
Miksi niin antitamponi ap? Ihmettelin kun äitini vastusti tamponeja silloin kun kuukautiset alkoi ja tuli puhetta tästä. Joskus silti ostin omilla rahoillani ja olipa mukavat ja kätevät. Siteitä käytän vaan joskus öisin ettei koko ajan ole tamponia.
Mä kokeilin tamponia kerran 20-vuotiaana, enkä sen jälkeen käyttänyt. Nyt ikää 35. Enää ei ole tarvettakaan, mutta vaikka olisi, käyttäisin sidettä.
oisko silloin kun olitte teinejä tamponit olleet jotenkin huonompia sillä nää nykyiset ei oikeasti tunnu yhtään. onhan siteetkin kai kehittyneet ajan saatossa paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:53"]Miksi niin antitamponi ap? Ihmettelin kun äitini vastusti tamponeja silloin kun kuukautiset alkoi ja tuli puhetta tästä. Joskus silti ostin omilla rahoillani ja olipa mukavat ja kätevät. Siteitä käytän vaan joskus öisin ettei koko ajan ole tamponia.
[/quote]
En vastusta niitä, mutta en vaan ole oppinut käyttämään. En myöskään tykkää siitä että se veri ei pääse ulos.
Ap
Olet mies?