Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 40+ kerro kun sait ensimmäisen kerran nuorta miestä

Puumailut kiihottaa m39
14.11.2021 |

Nainen yli 40v kerro kun sait ensimmäisen kerran nuorta miestä ja ikäeronne oli oli 15v.

Nautitko puumailusta? Tykkäsitkö opettaa vai tulla otetuksi nuoriuden innolla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 45 kun sain eka kertaa yli 60 vuotiasta naista. Parasta mitä olin saanut. Oli todella pehmeä ei haitannut. Sen jälkeen jos on tullut tilaisuus niin olen kääntynyt kokemuksen puoleen.

Vierailija
2/9 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut nuorempaa miestä. Mutta olimme mieheni kanssa Lapissa vaeltamassa ja tulimme suunnitellusti erämaakämpälle pienen lammen rannalle. Rannassa oli pikkuruinen sauna, tuskin kottaraisen pönttöä suurempi, vaatimattomine kiukaineen, ja totesimme, että sen voi lämmittää. Juuri kun sauna oli valmistumassa, pihaan tupsahti kolme uupunutta lukiolaispoikaa reppuineen. He olivat eksyneet ja harhailleet tuntikausia, sattumalta osuneet paikalle. Mikäs siinä, sopu sijaa antaa, erämaassa varsinkin. Saunakin kylvettävissä. Löylyt eivät riitä vuorojen jakamiseen, arvelimme, vaan sinne on mentävä kaikkien yhdessä. Niin menimme. Lauteille emme mahtuneet yhtä aikaa, joten vuorottelimme. Lammen vesi oli kylmää, mutta tunnelma lämmin ja keskustelut kivoja. Mitä ihaninta oli istuskella siinä näiden poikien kanssa, ujostelematta puolin tai toisin. Vaikka sen kummempaa ei tapahtunut, eroottinen lataus oli niin voimakas, että koko yön näin mitä estottomimpia, härskejä seksiunia. Varsinkaan kun emme mieheni kanssa niissä ahtaissa oloissa voitu sitä tunnelmaa fyysisesti vielä purkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sain ekan kerran nuorta miestä 39 vuotiaana. Ladyboyta Thaimaan reissulla. Ennen sitä vain naisten kanssa ollut.

Vierailija
4/9 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eka kerta eronnut ihmeeemmin muun uuden kumppanin kanssa panosta, yleensä kiima on kova kun siihen tilanteeseen päätyy kuitenkin.

Kysehän on kahden ihmisen kemiasta ja himosta, iällä siinä on hyvin vähän tekemistä. Eli itsellä nuoruus oli sivuseikka, himosin ja edelleen himoitsen tuota kokonaisuutta joka edelleen vieressä kulkee, jo miltei kaksi vuotta.

Ja ikäero, kun se tässä aiheena on, sitä löytyy 16 vuotta.

N40

Vierailija
5/9 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriuden ei ole sana.

Vierailija
6/9 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sain ekan kerran nuorta miestä 39 vuotiaana. Ladyboyta Thaimaan reissulla. Ennen sitä vain naisten kanssa ollut.

Milloin opit käsittämään nitä kysytään??

Vierailija
7/9 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriuden ei ole sana.

Kirjoittamassasi kuitenkin lukee nuoriuden. Miks helkkarissa kirjoitit? Tykkäätkö laitella kirjaimia vaan peräkkäin? Mitä yleensä mietit töissäsi (jos olisit) tai vapaalla?

Vierailija
8/9 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tarttui 28-vuotias mies mukaan. Noin 15 vuotta minua nuorempi. Oli hirveä pettymys. Kehuskeli miten seksuaalinen ja mahtava rakastaja on, mutta totuus oli toista. Semmoista jyystöä, välillä räpläsi klitorista, kauhean suorituskeskeistä ja tylsää. Oikeasti ei mitään hajua miten nainen tyydytetään. Ei kuunnellut minua, kun oli tietävinään mitä tekee. Ei hitto, ei ikinä enään :D

No, tämä oli myös huonoa tuuria. Mutta pysyttelen silti vastaisuudessa oman ikäisissä.

Vierailija
9/9 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista aikanaan lähti mukaan 25v palomies. Oli ihanaa mutta aikamoista jyystöä ilman käsien taitoa. Tylsää varmaan pidemmän päälle. N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän