te jotka piereskelette miehenne seurassa
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:10"]
kaivatteko nenästä räkää myös seurassa?
[/quote]
Alkuaikoina en voinut edes käydä vessassa kun mies oli samassa huushollissa,kyllä se nyt jo monen vuoden jälkeen on saanut selville,että olen ihminen.Piereskelen,käyn paskalla,ja muuta ällöttävää mutta normaalia.Nenää en kyllä kaivele muiden seurassa,kumma vertaus.
Vahingot ja pakottavat tilanteet ovat eri, mutta en kyllä tahalteni kenenkään edessä piere. Ei ole tarvetta. Lähinnä ilmaa tulee kun on muutenkin jo vessaan menon aika niin sieltä ne tulee samalla, ei muuten edes pieretä näiden välillä.
En halua piereskellä mieheni seurassa ja haista pahalta. Eikä hänkään. Me ollaan sovittu että vessassa saa sitten haista kuinka paljon vaan. On kohteliasta olla haisematta paskalle rakkaimpansa vieressä <3
Jos joku asuu kanssani, hän saa sietää myös ruumiintoimintojani. En piereskele ruokaa laittaessani tai ruokapöydässä, enkä saunassa. Omien vanhempieni, sisarteni ja heidän perheidensä aikana piereskelen, kuten kaikki muutkin. Pyydän toki yleensä anteeksi tai syytän jotain muuta.
Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa. En piereskele töissä, julkisella paikalla tai ystävieni seurassa.
Räkää kaivan jostain syystä mieluiten yksin? En missään tapauksessa syö sitä mutta saatan syöttää koiralle.
Ensinnäkin räänsyöjille: HYI.
Toiseksi, itse pidän itseäni ainakin vain sivistyneenä, kun en päästele kenenkään kuullen, en edes mieheni. Ne joilla on niin vaikeat ilmavaivat, että ihmettelevät tuleeko tästä vatsa kipeäksi, suosittelen tarkistamaan ruokavalion. Ei ole normaalia että vatsa on jatkuvasti täynnä ilmaa ja kaasuja.
Tottakai. Mies on sanonut että rakastaa minua niin paljon että joisi vaikka kustani.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:29"]Te, jotka ette piereskele miehen seurassa, piereskeleekö miehenne teidän seurassa? Toimiiko siis vastavuoroisesti tuo, että hajuilla ei haluta toisia kiusata?
[/quote]
Vältän pieremästä vaimoni seurassa. Tietysti joskus pääsee, mutta pyrin olemaan kohtelias ja pieren samalla kun käyn vessassa.
Faijani pieri aina estoitta, samanlainen en halua olla. Pahinta oli autossa piereminen. Pörinää ja lapset saivat äidin ohella kärvistellä skeidan katkuissa.
Mies, 41v
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:29"]Te, jotka ette piereskele miehen seurassa, piereskeleekö miehenne teidän seurassa? Toimiiko siis vastavuoroisesti tuo, että hajuilla ei haluta toisia kiusata?
[/quote]
Meillä ei kumpikaan piereskele seurassa (mutta ei sentään yhteen pieruun kuolla jos vahingossa pääsee)
[/quote]
Se on meillä tapana, että jos saunassa pieraisee, saa kylmää vettä päälle tai löylykauhasta perseelle! :Dd
Ennen vanhaan onkin sanottu, että jos saunassa pieraiset, tulee silmipasko ( silmätulehdus :'D )
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:29"]Te, jotka ette piereskele miehen seurassa, piereskeleekö miehenne teidän seurassa? Toimiiko siis vastavuoroisesti tuo, että hajuilla ei haluta toisia kiusata?
[/quote]
Meillä ei kumpikaan piereskele seurassa (mutta ei sentään yhteen pieruun kuolla jos vahingossa pääsee)
[/quote]
Se on meillä tapana, että jos saunassa pieraisee, saa kylmää vettä päälle tai löylykauhasta perseelle! :Dd
Ennen vanhaan onkin sanottu, että jos saunassa pieraiset, tulee silmipasko ( silmätulehdus :'D )
[/quote]
Damn! Luin, että SAUNASSA! Voi nolous :(
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:52"]
Meillä mies ainakin kiihottuu kun pieren kalua vasten.
[/quote]
Tykkääkö miehesi enemmän semmoisista häpykarvoja hivelevistä hiihtäjistä, vai kunnon pärinästä? Tottakai harrastatte paljon anaaliseksiä, että ryppy antaa paremmin periksi kaasuille?
[/quote]
Anaaliseksiä kuluu paljon. Mies on siitä erikoinene että tahtoo reijan ollessa auko saada sinne mahdollsiimman paljon ilmaa jotka myöhemmin pumpatessai pärähtee ulos.
Kaiken huippu tietysti on siemensyksyn jälkeinen sperman pierentä.
En harrasta kumpaakaan mieheni seurassa, eikä hän minun.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:12"]
Oikeasti, onko joku joka ei kehtaa piereskellä miehensä seurassa? :O
[/quote]
Ei se ole kehtaamisesta kiinni vaan kohteliaisuudesta. Ei paskanhajusta kukaan nauti, miksi sitä tahallani toisten kiusaksi päästelisin?
[/quote]
Näinpä. En näe paskalle haisevaa, nenää kaivavaa kumppania kovin haluttavana.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:12"]
[/quote]
Ei se ole kehtaamisesta kiinni vaan kohteliaisuudesta. Ei paskanhajusta kukaan nauti, miksi sitä tahallani toisten kiusaksi päästelisin?
[/quote]
Ensinnäkin, kaikki pierut ei edes haise, vatsa haluaa vain ilmaa pihalle.
Toiseksi, yleensä se tehdään oman hyvinvoinnin takia, ei toisen kiusaksi.
Toki on piereskelijöitä, jotka eivät ajattele missä päästää ja minkälaisia :D mutta kyllä nyt herranjumala omassa kodissa saa päästää misaä vain!
[/quote]
:D kyllä ne haisee.
[/quote]
No eikä haise :D mulla ainakin tulee usein hajuttomia tuhnuja.
Tuleeko vatsa kipeäksi, te, jotka ette piereskele? :D
Miehen seurassa kyllä voin. Miuten en. Kyllä mun mies jo hitto vie 29 vuoden yhdessäelon jälkeen sen tietää, että minäkin poden ajoittain ilmavaivoja ja joo, joskus nenä on räkäinen ja vaatii rassausta. Ihme estoisia jotkut teistä!
Piereskelen ja kaivan nenää miehen seurassa, en muiden. Ja niin muuten tekee mieskin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:12"]
[/quote]
[/quote]
Ensinnäkin, kaikki pierut ei edes haise, vatsa haluaa vain ilmaa pihalle.
Toiseksi, yleensä se tehdään oman hyvinvoinnin takia, ei toisen kiusaksi.
Toki on piereskelijöitä, jotka eivät ajattele missä päästää ja minkälaisia :D mutta kyllä nyt herranjumala omassa kodissa saa päästää misaä vain!
[/quote]
:D kyllä ne haisee.
[/quote]
No eikä haise :D mulla ainakin tulee usein hajuttomia tuhnuja.
[/quote]
Ehkä et vain itse haista.