Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamponeista!

Vierailija
01.02.2015 |

Ensi kertaa elämässäni ostin tänään tampooneita, olen niin kyllästynyt siteisiin etten halua niitä enää nähdä koskaan :D ostin pienimpiä tampaxeja aluksi, mutta haluaisin tietää että kumpaa ostan mielummin: ob vai tampax? Olen lukenut että tampaxit täyttyy pituussuunnassa jonka takia kuukautiset voi ohivuotaa? Mistä tiedän mikä koko on minulle sopiva? Tai merkki? Olen siis 16-vuotias ja neitsyt, joten tamponin laitto sattui vaikka olikin pienin mahdollinen. Kiitos paljon vastaajille! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ob!

Vierailija
2/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ostaisin tampaxin mini tamponeja asettimella. Tamponi voi tuntua ikävältä, jos et sitä saa tarpeeksi pitkälle. Asetin auttaa ja se on yksinkertainen käyttää, eikä tarvitse tunkea sormiaan sisäänsä kuukautisten aikana. 

Olen aina käyttänyt tampaxeja. Pari kertaa ob on ollut kokeilussa, mutta tampax voitti mahtavan asettimen takia ja ohivuotoja ei ole ollut.

Testaamalla sopii sinulle paras vaihtoehto! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa pirkan asettimellisia(??) tamponeja! Ihan parhaita, ollut jo vuosia käytössä, samoin ne ässän halpikset

Vierailija
4/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää noista kummastakaan merkistä. Rainbown ovat parhaita mielestäni ja ovat myös halvimpia.

Vierailija
5/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampax! :-)

Vierailija
6/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampax'it toimii ainakin mulla. Olen kokeillut myös Ob:ta, mutta en tykännyt. Oli hankalia saada kohdalleen ja menkkojen loppuvaiheessa vaikeita saada pois.

Vierailija
7/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait Tampax!

Vierailija
8/8 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampax. Asetin helpottaa kummasti! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme