Laukkumerkkigallup
Kommentit (57)
Mitä kalliimpi laukku, sitä enemmän alapeukkuja. AV <3
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:15"]
Kuka näitä alapeukuttaa ja miksi? :D
[/quote]
"Minä en kyllä ymmärrä miksi laukusta pitää maksaa. MINULLE riittää Citymarketin muovilaukku tai kangaskassi, MINÄ en laittaisi kolmeakaan kymppiä veskaan. Niilläkin rahoilla olisi voinut ostaa lapsille jotain"
Koska "en ole muodin orja" -nainen, joka olettaa toisten hankintojen olevan aina perheeltä pois, ei pidä laukuista. Siis MERKKIlaukuista. Ja me olemme kaikki säälittäviä ja huonoitsetuntoisia, kun pitää laukulla koreilla...........
[/quote]
No miksi laukusta pitäis maksaa? Miksi kangaskassi ei saisi kelvata? Todellakin niillä rahoilla voi tehdä muutakin, varsinkin jos on pienituloinen. Tärkeintähän on se että tavarat saa roudattua mukana.
[/quote]
Mulle ainakin on ihan sama vaikka muut kantaisi muovipussia mutta itse tykkään laadukkaista nahkalaukuista. Different strokes for different folks!
Merkkiä "Ekotori",aitoa nahkaa, 1 e :D
Ihan periaatteesta en osta merkkilaukkua koska asia on minulle täysin yhdentekevä. Yleensä roikotan kamojani kangaskassissa jonka joku on itse ommellut, kangas on kyllä ihan merkkikangasta eli Marimekon, kirppikseltä ostin.
Pigeon (mikäli muistin merkin edes oikein). Sama olkalaukku ollut päivittäisessä käytössä nyt jo 7 vuotta, maksoin uutena 20e. Nyt alkanut ensimmäiset käytön jäljet tulemaan kankaaseen ja mietin saisikohan tuota mallia vielä, on juuri täydellinen ollut minulle.
Marc by Marc Jacobs tai Tory Burch
Kunhan näyttää hyvältä ja on aitoa nahkaa, merkillä ei väliä.
Longchampin mummokassia. Mahtuu paljon tavaraa, on tosi kevyt eikä mee huonoksi kastuessaankaan. Täydellisen käytännöllinen, vaikkei kyllä kaikkein kaunein.
Tällä hetkellä Mulberryn laukku käytössä. Omistan myös yhden LV:n laukun. Postissa odottaisi Michael Kors.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:15"]
Kuka näitä alapeukuttaa ja miksi? :D
[/quote]
"Minä en kyllä ymmärrä miksi laukusta pitää maksaa. MINULLE riittää Citymarketin muovilaukku tai kangaskassi, MINÄ en laittaisi kolmeakaan kymppiä veskaan. Niilläkin rahoilla olisi voinut ostaa lapsille jotain"
Koska "en ole muodin orja" -nainen, joka olettaa toisten hankintojen olevan aina perheeltä pois, ei pidä laukuista. Siis MERKKIlaukuista. Ja me olemme kaikki säälittäviä ja huonoitsetuntoisia, kun pitää laukulla koreilla...........
[/quote]
No miksi laukusta pitäis maksaa? Miksi kangaskassi ei saisi kelvata? Todellakin niillä rahoilla voi tehdä muutakin, varsinkin jos on pienituloinen. Tärkeintähän on se että tavarat saa roudattua mukana.