Laukkumerkkigallup
Kommentit (57)
H&M reppua tai pikkulaukkua tai Adidaksen olkalaukkua, riippuu tilanteesta
Mulberry.
Bayswater on palvellut jo pari vuotta marjametsästä matkalaukuksi. Yksikään aiempi käsilaukkuni ei ole kestänyt huoletonta käyttöä (minä olen se, jonka käsilaukku on kaikkien liukuovien välissä ja hakkaa kulmiin) yhtä hyvän näköisenä.
Muutamia merkkilaukkuja (ei mitään himokalliita kuitenkaan :D) Ja sit löytyy ihan pari h&m jne. Välillä käytän pelkkiä kangaskasseja jos ei siistimpää tarvi sillä hetkellä. Yhtä Chloen laukkua oon halunnu jo pitkään mutta yli 1000€ hinta, niin ei vaan raaskis... vaikka varaa ois :( On vaan tärkeämpääkin rahanmenoa nyt. :/ Noh ehkä joskus...
Espritin on eniten käytössä. Se on muuten kirppikseltä ostettu. Vaikkakin tässä varmaan haettiin kalliita merkkiveskoja. Siten on merkitöntä; h&m, Espanjan tuliaista jne.
Mulla ole intoa laittaa satastakaan yhteen laukkuun.
Tällä hetkellä etupäässä käytössä Tiger of Swedenin hemmetin iso ja käytännöllinen nahkalaukku.. Keikkunut olalla jo jo varmaan kolme vuotta ja kannan siinä tosi paljon painavaa tavaraa (etupäässä kirjoja). Kun haluan mukaan vain pikkulaukun, niin tällä hetkellä suosikki pieni miu miu.
En arvostele itseäni tai ketään toistakaan laukun perusteella. Kyse ei ole siis siitä, että yrittäisin jollain veskalla nostattaa itsetuntoani. Kuriositeettina kerrottakoon, että en juuri ostele vaatteita ja että mun hiukset ei ole nähneet kampaajaa muutamaan vuoteen. Mulle on aika sama, mitä ihmiset mun merkkivalinnoista ajattelee. Satun vain itse tykkäämään laukuista ja kengistä ja niiden suhteen olen vähän nirso (joitain ns.hienoista merkeistä tai jotain guess-laukkua en kelpuuttaisi koskaan, enkä mitään muovista tehtyjä tai feikkejä, muuten merkillä ei sitten olekaan niin väliä)
Gucci tai Ralph Laurenin iso laukku talvisin.
Marimekon reppu, oliskohan toi Kapseli nimeltään, on pääasiassa koulu- ja työkäytössä ja vapaa-ajalla sitten laukut vaihtelevat tekonahkaisista merkittömistä Guessin ja Michael Korsin kautta Minna Parikkaan. :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:15"]
Kuka näitä alapeukuttaa ja miksi? :D
[/quote]
"Minä en kyllä ymmärrä miksi laukusta pitää maksaa. MINULLE riittää Citymarketin muovilaukku tai kangaskassi, MINÄ en laittaisi kolmeakaan kymppiä veskaan. Niilläkin rahoilla olisi voinut ostaa lapsille jotain"
Koska "en ole muodin orja" -nainen, joka olettaa toisten hankintojen olevan aina perheeltä pois, ei pidä laukuista. Siis MERKKIlaukuista. Ja me olemme kaikki säälittäviä ja huonoitsetuntoisia, kun pitää laukulla koreilla...........
[/quote]
Minä alapeukutin osaa merkkilaukuista, koska ne ovat mielestäni rumia. Alapeukutin mm. Vuittonia, koska ne ovat järkyttäviä ja Michael Korrsia, koska ne ovat muovisen näköisiä ja rumia merkistä ja hinnasta huolimatta.
90-luku USA/megaWT: Calvin Klein :P
Monenlaisia on. 200e on aivan maksimi mitä suostun laukusta maksamaan. Mielummin vaihdan laukkua usein ja laitan vanhat kiertoon. Asuntoon, huonekaluihin, taiteeseen ja autoon pistän mielummin rahaa kuin itseni ylenpalttiseen koristeluun. Pissikset pistävät viimeiset rahansa ja pikavippinsä merkkiveskoihin ja -vaatteisiin. Asuvat hikisissä yksiöissä Ikea rojun keskellä....
Perus arkikäytössä tällä hetkellä Mulberry, ns. paremmassa arkikäytössä LV tai YSL.
Pip Studion laukku mulla :) Sopii mulle hyvin.
Marimekko tai joku monesta halppiskeinonahkamerkittömistä laukuistani.
Ap
DKNY.