16-vuotias Jere tekee meikillä ihmeitä
Kommentit (38)
Tuo poika pääsee pitkälle. Hyvä juttu sille.
Taiteilija. Pojalla tulee riittämään töitä, tuskin jää suomeen.
Itse tunnen henk.kohtaisesti kyseisen pojan, osaa meikata todella taitavasti. :) Hävetkää aikuiset ihmiset, haukutte nuorta poikaa joka etsii paikkaansa ihmiskunnassa jossa haukutaan jokaista massasta poikkeavaa.
Oon ihan paska meikkaamaan ja minulla on iso nenä joka suuntaan. Hitto kun osaisi meikata tuolla tavalla erillaiseks
Tunnen jeren ja oikeasti osaa tehdä ihan Mahtavia meikkejä!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:09"]Miksei mainittu blogin osoitetta?
[/quote]
Tuo poika ei jää Suomeen märkänemään. Pääsee minne vain haluaa.
Herranjestas! x2
Ensimmäinen päivittely tuolle lahjakkuudelle - on nimittäin todella taitava poika!
Toinen samanmoinen näille epäileville ja mollaaville kommenteille - mikä teitä mammoja vaivaa?! Ihan jo tuollaisen vastaanoton takia toivon todella, että hän pääsee kirjaimellisesti pitkälle (pois Suomesta).
Varmasti on taitava, mutta IL:n kuvissa on käytetty luvattoman paljon Photoshoppia.
Toi poika pääsee pitkälle. On kaheli jos jää Suomeen! Huh, miten taitava. Tulee vielä meikkaamaan maailman tähtiä! Toivottavasti kohtaa oikeita ihmisiä, jotka osaa auttaa ja neuvoa eteen päin ettei jää tänne takapajulaan. Kajaani on ihan liian pieni paikka:) Riku Campo vois ottaa pojan suojatiksi;)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:11"]Toi poika pääsee pitkälle. On kaheli jos jää Suomeen! Huh, miten taitava. Tulee vielä meikkaamaan maailman tähtiä! Toivottavasti kohtaa oikeita ihmisiä, jotka osaa auttaa ja neuvoa eteen päin ettei jää tänne takapajulaan. Kajaani on ihan liian pieni paikka:) Riku Campo vois ottaa pojan suojatiksi;)
[/quote]
Hehheh..meinaatko,ettei ympäri maailmaa löydy lahjakkaampia :D jotenki en pidä minään noita meikkausjuttuja. On monia muitakin lahjakkaita, jotka eivät pidä itsestään meteliä..
Ihan kuin kuvat olisi fotarilla tehtyjä.
Suomessa ollaan tosikateellisia. Harmi. Joku jo kirjoitti, että löytyy muitakin lahjakkaita ja lahjakkaampia... Totta, mutta tää kundi tulee jostain perähikiältä ja on vasta 16 vuotias! Rohkea ja uskalias. Hänelle jostain hyvä manageri!
Tää poika meikkaili jo ala-asteella ollessaan mun yläasteelaista tyttöä =)
Oon kyl vähän kade, ku 16-vuotias poika meikkaa paremmin kuin minä :D