Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita mitä haluaisit sanoa tutullesi/kaverillesi/sukulaisellesi

Vierailija
01.02.2015 |

esim. livenä tai somessa, mutta et viitsi koska siitä nousisi hirveä haloo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla monta sataa "kaveria" jos ei ole aikaa katsoa kaverin kuulumisia seinältä edes silloin kun alkaa arvostella häntä muille omalla seinällään? Kai se sitten on hienoa esittää olevansa tooosi suosittu vaikkei oikeasti tunne näitä tyyppejä ollenkaan.

Vierailija
2/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli: En halua tällä hetkellä olla sinun kanssa tekemisissä. Koita selvittää ensin pääsi ja mitä elämältäsi haluat. Olet aika raastavaa seuraa katkeruutesi kanssa. Se, että miehesi oli sika ja teki mitä teki, ei tee muista miehistä sikoja. Olisi mukava jutella muustakin, kuin exästäsi. Erostanne on kuitenkin jo yli vuosi. Exäsi jatkoi elämää, jatka sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs josta saa kuvan että elämässä kaikki mennyt "suunnitelman mukaan", kunnes sai erityistarpeisen lapsen AD/HD tms. Hänelle tämä on ilmeisesti niin kamala takaisku ettei puolella sanallakaan saa kommentoida tai ystävällisestikään neuvoa lapseen liittyvissä asioissa. Itse kyllä karskimmallakin kielenkäytöllä kommentoi milloin mitäkin asioita ja liittää sitten muihin omia negatiivisia luonteenpiirteitään. Sanoisin jotain sen suuntaista että Koita iloita siitä että itselläsi ja puolisollasi on vakityöpaikat, terveys ok, oma asunto, auto, varaa matkailla yms. eikä se ylivilkas lapsi mikään pahin mahdollinen kohtalo ole.

Toinen 40v bändäritaustan omaava tyyppi seurustelee erään bändin vähän alle 30v:n basistin kanssa (luulis olevan nyt tyytyväinen kun vuosikymmeniä pitkätukkia jahdannut) ja hehkuttelee jatkuvasti kuinka puuma on... Mitä hienoa siinä on? Ikäeroa saa olla mutta miksi siitä pitää vähän väliä hehkutella. Tuntuu olevan jotenkin hienoa kun kumppani on hitusen julkkis, sitäkin tuo vähän väliä esiin.

Vierailija
4/7 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia: On tullut jo selväksi, miltä selfiesi näyttää kireissä trikoissa ja niukassa yläosassa kotisi peilin kautta otettuna. Näitä samoja fotoja olemme nyt saaneet ihastella jotain toistakymmentä, kiitos riittää.

Vierailija
5/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis myös mukava tietää millä perusteella ihmiset poistaa kavereita fbstä. Itse huomasin parin häipyneen fbstäni, syytä en tiedä :(

Vierailija
6/7 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi: Miksi meidän vauva ei kiinnosta sua? Miksi et käy kylässä? Kun me tullaan teille niin sitten ihmettelet kun toinen itkee sun sylissä. Tottakai se itkee, eihän se lapsi edes tunne sua! Raskausaikana olit ihana, mutta vointien ja kuulumisten kyselyt loppui kun vauva syntyi. Mitä tapahtui? Kysyn tätä sulta kasvotusten, jos sama meno jatkuu sitten kun vauva on tarpeeksi vanha ymmärtämään ettei toista mummua kovin kiinnosta. Tällä hetkellä mulla on sellanen tunne, että omapa on menetyksesi. Mies ei halua asiasta puhua, joten näillä mennään.

Vierailija
7/7 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kanssa kiinnostaa että miksi poistetaan kavereista, jos edes ei ole mitään kärhämää ollut?
Itse olen kerran poistanut yhden entisen työkaverin kun nähtiin kaupungilla eikä edes morjestanut, ei myöskään fbssa koskaan kommentoinut mitään mihinkään vaikka livenä on puhelias. ap