pettäjä(kö?)
Ihan hirveä morkkis vaikka en oikeastaan tehnyt mitään. Vertaistukea jos olisi tarjolla auttaisi kovasti.
Olin perjantaina työkavereideni kanssa viihteellä ja tulihan siinä skumppaa vajaa pullollinen juotua. Ei siis mitään känniä päällä, mutta sellainen iloinen hiprakka. Koko illan olin heittänyt hauskaa läppää ja pelaillut pleikkaria erään työkaverini kanssa (meillä siis töissä ainoastaan miehiä, sekä minä ja eräs toinen nainen. Työskentelen peli-alan yrityksessä).
No siinä se ilta meni tosi hauskasti, en ollut ennen kyseisen ihmisen kanssa oikeastaan jutellutkaan kun itse työskentelen hallintoasioissa ja hän on sitten tuotekehityspuolella, eli näiden illanviettojen ulkopuolella ei ole koskaan tullut törmättyä. Ajattelin että ompas hyvä tyyppi, juteltiin kaikesta maan ja taivaan väliltä. (mm. minun ja mieheni talonrakennusprojektista jne)
Toimistolta alkoivat juomat vähentyä niin lähdettiin sitten tämän henkilön kanssa hakemaan lisää juomia kellarista. Siellä sitten tuli vain jostakin ihan puskista sellainen tilanne, että katseet lukkiutui ja oltiin tosi lähellä. Vatsanpohja heitti kuperkeikkaa kun se koko tlanne oli jotenkin niin kuumottava. Pakenin kyllä siitä tilanteesta, mutta nyt on aivan järjetön morkkis koska minulla oli sellainen fiilis, että halusin vain suudella sitä toista siinä tilanteessa, vetää vaatteet päältä ja noh, osaatte varmaan itse kuvitella.
Miten ihminen voi olla niin vammanen, että vaikka rakastaa toista ja haluaa olla hänen kanssaan koko loppu elämän niin silti tulee tuollaisia fiiliksiä muita kohtaan. Onko kenellekkään muulle käynyt vastaavasti?
Kommentit (2)
Ja missä tuossa oli se pettämiskohta? Siinäkö, kun huppelissa sinun teki mieli suudella jotakin ventovierasta, joka oli puhunut sinulle mukavia? Kuka siinä petti ja ketä?
Unohda koko juttu ja jatka elämääsi. Se oli vain humalan aiheuttama harhaluulo.
Jahas, mobiili sekoitti kappalejaot. :)