Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko salkkari Jirin ja Pepin lastenhuoneen ulkonäkö on puitu?

Vierailija
01.02.2015 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015020119127884_vi.shtml

Kiinnostaisi muidenkin mielipiteet? Itselläni anteeksi vaan tulee todella vahvasti mieleen ankea vankila. Mustavalkoraitaa ja pinnasängyn kalterit :S

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:51"]Jos joku huone ei pitäisi olla kuin pelkistetystä sisustuslehdestä niin lastenhuone. Sen pitäisi olla lämmin ja leikkisä. En malta odottaa omaa lasta, että saan laittaa lastenhuoneen ihanan värikkääksi aistien herättäjäksi. 
[/quote] Jos sisustaa huoneen värikkksi kuin sateenkaari niin lapsesta tulee homoseksuaali.

Vierailija
2/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että täs ketjussa puidaan sitä miten salkkareitten kulisseissa on sisustettu huone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huone, mutta ei lastenhuoneena. Tuli tuota kuvaa katsoessa ihan ahdistus, että eikö edes lastenhuoneen kohdalla voisi vähän irrottautua tuosta sisustajien ah-niin-rakkaista mustasta ja valkoisesta? Edes muutama värikäs taulu ja vaikka kuviolliset tai kivan väriset verhot?

Vierailija
4/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla vanhemmilla usein se että puetaan lapsesta kuin pieni nukke. Ajatellaan että sellaiset asiat on jotenkin tärkeitä. Itse muistan ainakin samankaltaisen ilmiön kun sain nuorena ensimmäisen lapseni .

Iän karttuessa nuo asiat jäänyt vähemmän tärkeiksi ja alkanut enemmän ymmärtää sitä" lapsen maailmaa". Nyt päälle kolmekymppisenä kolmen lapsen äitinä pukee tuon vauvan ihan mieluusti vauvaksi. Ja myös huoneen ulkonäkö on aika toissijainen. Siis siinä mielessä että ollaanko uusimmissa trendeissä mukana.
Kunhan vauvalla on hyvä olla.

Vierailija
5/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän, että musta-valkoinen yhdistelmä ei tuosta modernia saati sitten tyylikästä tee. Verho ei tosiaan sovi ja muutenkin huone mättää ja pahasti. Tuo ei ole tyylikästä missään huoneessa, vaan näyttää juuri siltä, kun jollain halpis krääsällä olis yritetty hifistellä sisustuslehtien mukaan, vaikka sisustuksesta ei ole hajuakaan.

Huoneen tunnelma on nimenomaan rauhaton ja ahdistava ja vähiten se on lapsen huoneeseen sopiva. 

Vierailija
6/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen näköinen huone kun mitä ajattelinkin Saran tekevän.
Näyttelijänäkin jotenkin hajuton,väritön ja mauton.
Aivan kuin tuo huonekin.

Siviilissä vaikuttaa tosi varovaiselta ja just sellaiselta joka tekee kaiken varman päälle.
Olipa ollut ihanaa nähdä vaikka räsymattoa lattialla ja lämpöä vauvan huoneessa. Vähän sellaista huoletonta meininkiä.

Vierailija
7/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyajan meininki on huolestuttavaa. Siis nimenomaan tää kuinka kaiken pitää ulospäin näyttää hyvältä ja moitteettomalta. Kun eihän se koti mikään kulissi ole. Tai sisustuslehden kuva. Varsinkaan jos siellä asuu pieniä lapsia.

Toivon, että tuokin huone on vaan kuvia varten siivottu mahdollisimman siistiksi ja todellisuudessa siellä oliskin vaikka joku värikäs fleece, lapsen leluja tms.
No ainakin sit kun se lapsi kasvaa. :)

Vierailija
8/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään!

Vierailija
9/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä rakennetaan kans hienoja kulisseja. Toivottavasti ei käy raskaaksi ylläpitää. Tää elämä kun ei aina tosiaan ole kiiltokuvaa.

Vierailija
10/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oikeestaan aika tyytyväinen kun lopetin ton vöyhöttämiden jossain vaiheessa. Kuinka kaiken piti olla täydellistä. Nyt koti on aivan tavallinen koti. Lipaston laatikot vähän repsottaa, leivänmuruja löytyy keittiön lattialta, ikkunassa on pieniä kädenjälkiä. Verhot on kolme vuotta vanhat.

Mutta arvatkaa mitä. Ei haittaa pätkääkään.
Meidän kodissa on hyvä olla ja tää on meidän näköinen. Sekä aikuisten että lasten.
KOTI.

Vierailija
11/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuva otettu perunalla? Meinaako vauvana opetella jo aakkosia? Nainen taas sisustamassa..

Vierailija
12/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:24"]

Mä oon oikeestaan aika tyytyväinen kun lopetin ton vöyhöttämiden jossain vaiheessa. Kuinka kaiken piti olla täydellistä. Nyt koti on aivan tavallinen koti. Lipaston laatikot vähän repsottaa, leivänmuruja löytyy keittiön lattialta, ikkunassa on pieniä kädenjälkiä. Verhot on kolme vuotta vanhat. Mutta arvatkaa mitä. Ei haittaa pätkääkään. Meidän kodissa on hyvä olla ja tää on meidän näköinen. Sekä aikuisten että lasten. KOTI.

[/quote]Kuulostaa hyvältä! Tärkeämpää kuin miltä asiat näyttävät on miltä ne tuntuvat :)

Toki kaunis ja laitettukin koti voi kätkeä sisäänsä onnellisen perheen mutta kulissit on aina huono juttu.

Vierailija
13/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton, väritön sekä harmaa. Kuin sisustuslehdestä napattu kuva.

Vierailija
14/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hauska ja erilainen, tykkään.

Vierailija
15/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku huone ei pitäisi olla kuin pelkistetystä sisustuslehdestä niin lastenhuone. Sen pitäisi olla lämmin ja leikkisä. En malta odottaa omaa lasta, että saan laittaa lastenhuoneen ihanan värikkääksi aistien herättäjäksi. 

Vierailija
16/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä voisi päätellä jotain että päiväkodit eivät koskaan ole mustavalkoisia? Kun joku ehdotti sitä motorisen kehityksen kannalta hyväksi.

Vierailija
17/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea vankila? No, ei mulla tullut tuo mieleen kyllä :) Jotain väriä tuonne kyllä pitäisi saada pienelle.

Vierailija
18/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihana :) moderni!

Vierailija
19/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ihan hieno, siisiti ja yksinkertainen

Vierailija
20/57 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän hassua. Vauvat tykkäävät kirkkaista väreistä, ja ylipäätään väreistä. Ihan hahmottamiskyvynkin kehittymisen kannalta aika outo ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi