Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies odottaa jotain Isänpäiväyllätystä.

Vierailija
14.11.2021 |

Viimeiset 20 vuotta olen Isänpäivät laittanut. Ensin pienten lasten kanssa, kasvavien, vähät välittävien murkkujen ja sitten kun lensivät pesästä, jaksoin pari vuotta laittaa vielä aamupalan ja sen perinteisen kakun ja jonkun kivan pienen lahjankin. Koska hän on lasteni isä ja pidin asiaa tärkeänä.

Viime äitienpäivänä mies sanoi "ai oliko se äitienpäivä tänään, öhhhhööhöh, no Onnea!"

Toissa äitienpäivänä ei puhunut mitään koko päivänä. Illalla lähti jonnekin ja tuli kahdeksan maissa illalla kukkapuskan kanssa ja toivotti hyvää äitienpäivää. Tiesi kyllä mikä päivä on koska omaa äitiään muisti.

Kun lapset oli pieniä, muistan kerrankin kun lapset kielsi minua nousemasta sängystä koska halusivat tuoda aamupalaa. Mies ei auttanut, meni paskalle pariksi tunniksi. Lapset teki kinkkuvoileivän ja keitin itse kahvit.

Nyt se sitten tuolla sohvalla kai jotain odottaa oikein näen sen kihisevän. Lapset ei pääse käymään, soittivat kyllä. Olen lukenut, kävin pitkällä lenkillä ja kohta menen saunaan yksin.

En tee kostaakseni, en piruillakseni. Minusta ei vaan tunnu miltään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, kostoahan tuo on ja naurettavaa käytöstä. Seuraat kuinka miehesi "oikein kihisee" sohvalla ja ylennät itseäsi. Mahtaa olla mukava sunnuntai tulossa. Kasvakaa molemmat. Olette toisenne ansainneet.

Vierailija
2/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille pientä purtavaa ja laita ummetuslääkettä sekaan niin ei mene paskalla montaa tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Laksatiiviyllätys sitten ensvuonna.

Vierailija
4/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mies ei auttanut, meni paskalle pariksi tunniksi. Lapset teki kinkkuvoileivän ja keitin itse kahvit.”

Uuh. So romantic 😂.

Vierailija
5/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan oma exä mieleen. Meillä ei ollut lapsia, mutta kaikki merkkipäivät meni silleen, että minä alkuun järjestin yllätyksiä ja ohjelmaa. Mies ei koskaan muistanut minua, mutta muisti muistutella ja vihjailla, mitä itse haluaisi lahjaksi. Lopulta itsekin lopetin ja sain kuulla, etten enää panosta meidän suhteeseen.

Vierailija
6/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää illalla vaikka yhdessä leffaan niin on molemmilla parempi mieli aloittaa uusi viikko. Mies saa yllärinsä ja sä pääset katsomaan itsellesi mieluista leffaa.

Vierailija
7/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele, kostoahan tuo on ja naurettavaa käytöstä. Seuraat kuinka miehesi "oikein kihisee" sohvalla ja ylennät itseäsi. Mahtaa olla mukava sunnuntai tulossa. Kasvakaa molemmat. Olette toisenne ansainneet.

Ei tämä nyt poikkea normaali arjesta, lenkkeily, sauna, lukeminen. Kohta teen ruoan.

Ap

Vierailija
8/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää illalla vaikka yhdessä leffaan niin on molemmilla parempi mieli aloittaa uusi viikko. Mies saa yllärinsä ja sä pääset katsomaan itsellesi mieluista leffaa.

Ei kun miehen isän luokse menemme kahville. Mies ei ole hankkinut sille mitään, katsotaan aikooko. Usein, en aina, mutta usein olen ostanut kirjan samoin kuin omalle isälleni. Tänä vuonna en ostanut.

Ap

Vierailija
9/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, miten kävi!

Vierailija
10/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
11/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa isänpäiväyllätystä, vaikka lapsetkin maailmalla eivätkä tule käymään? 😂

Vierailija
12/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin. Fiksu ihminen tekisi entistä ihanamman yllätyksen ja saisi sen jollain muulla tavalla takaisin, vaikka juuri äitienpäivänä mies ei osaisi palkita asiasta. Tuolla kerjätään hankaluuksia avioliittoon.

Vierailija
13/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oikein!!

Vierailija
14/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota poskeen. Ei vie kauaan ja kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
15/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin. Fiksu ihminen tekisi entistä ihanamman yllätyksen ja saisi sen jollain muulla tavalla takaisin, vaikka juuri äitienpäivänä mies ei osaisi palkita asiasta. Tuolla kerjätään hankaluuksia avioliittoon.

Tämä se oli. Mietin mikä tässä jutussa hiertää. Se on onneton avioliitto. Surullista kyllä.

Ap, Miten syntymäpäivät? Teetkö tai hankitko silloin itse kakun? Kuulostaa vain siltä, ettei mies osaa oikein ilmaista tunteitaan ja Jos sinä olet tähän mennessä aina hoitanut kaikki merkkipäivät lahjoja myöten, miten se yks kaks osaisi ruveta oma-aloitteiseksi?

Vierailija
16/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi kostaa? Tottakai saa, paska saa paskaa eteensä, ja se on niin oikein. Minä olisin eronnut tuommoisesta mätiaivosta aikapäiviä sitten.

Vierailija
17/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se oli. Mietin mikä tässä jutussa hiertää. Se on onneton avioliitto. Surullista kyllä.

Ap, Miten syntymäpäivät? Teetkö tai hankitko silloin itse kakun? Kuulostaa vain siltä, ettei mies osaa oikein ilmaista tunteitaan ja Jos sinä olet tähän mennessä aina hoitanut kaikki merkkipäivät lahjoja myöten, miten se yks kaks osaisi ruveta oma-aloitteiseksi?

No kai sillä saatana soikoon jonkinmoiset aivot on vaikka mies onkin.

Vierailija
18/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko yksi vaihtoehto olla se, että keskustelisitte siitä, miten vietätte jatkossa isä-ja äitienpäivät, kun lapset asuvat jo omillaan?

Vierailija
19/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tekee kynnysmatto.

Vierailija
20/21 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit aina kostaa sille miehelles. Älä anna periksi millekkään ukon nahjukselle. Mene omia polkujasi ja pidä naisten oikeudesta huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan