Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono isäsuhde - haittaako jos terapeutti on mies?

Vierailija
14.11.2021 |

Eli jos on nainen jonka isäsuhde on tosi huono niin onko siitä haittaa jos terapeutti on mies?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksilöllistä

Vierailija
2/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on huono isä-ja äitisuhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian kannalta on hyvä, jos terapeutti on samaa sukupuolta kuin itse. Naisen ja miehen elämän kipukohtia ymmrtää parhaiten samaa sukupuolta oleva. Toki terapia voi onnistua, vaikka terapeutin sukupuoli olisi erikin. Terapeutin ammattitaito ja sopivuus juuri tälle asiakkaalle ratkaisee.

Vierailija
4/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan yksilöstä. Jos on heteronainen ja vielä luonteeltaan taipuvainen ihastumaan, terapiasuhteen luonne saattaa vääristyä asiakkaan puolelta.

Vierailija
5/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla hyväkin jos luottamus terapeuttiin sellainen että asiasta voi puhua.

Vierailija
6/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina suosinut miespuolista terapeuttia, valitsen myös mieluiten mies lääkärin ja hammaslääkärin.

Minulla äitini kautta erittäin negatiivinen kuva naisista.  Olen siis itse nainen.

Minua kaltoinkohtelijani oli äitini. Hän teki erittäin inhottavia asioita joiden takia minulla oli pitkään nuoruuteen asti vaikeuksia hyväksyä omaa naiseuttani. Olisin halunnut olla poika.

Laitoin välit poikki äitiini jo kauan sitten, hän on ollut siitä asti ulkona elämästäni mutta kaikkia arpia ja haavoja en ole saanut kokonaan umpeen. Tällaiset kokemukset  kyllä vaikuttavat teraputin valinnassa.

Vierailija
7/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina suosinut miespuolista terapeuttia, valitsen myös mieluiten mies lääkärin ja hammaslääkärin.

Minulla äitini kautta erittäin negatiivinen kuva naisista.  Olen siis itse nainen.

Minua kaltoinkohtelijani oli äitini. Hän teki erittäin inhottavia asioita joiden takia minulla oli pitkään nuoruuteen asti vaikeuksia hyväksyä omaa naiseuttani. Olisin halunnut olla poika.

Laitoin välit poikki äitiini jo kauan sitten, hän on ollut siitä asti ulkona elämästäni mutta kaikkia arpia ja haavoja en ole saanut kokonaan umpeen. Tällaiset kokemukset  kyllä vaikuttavat teraputin valinnassa.

En ole ikänä ollut miespuolisella hammaslääkärillä. Välillä tuntuu, että onko heitä edes olemassa.

Vierailija
8/8 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikuttaa, jos naiselle tuntuu että ois helpompi puhua niin valitse nainen.