Asteikolla 1-10
Kuinka paha, ikävä tai rikollinen asia on antaa jollekin jotain tujua, sanotaan nyt vaikka kasvuhormonia tämän tietämättä tai haluamatta.
Mahdotontako, no ei ollenkaan, valitettavasti.
Kommentit (7)
Ei se pahaa tee, ellei sitten tyypillä satu olemaan syöpää tai määrät ole suuria. Noin muutoinhan pysyvät iho, nivelet ja lihaksisto hiukan paremmassa kuosissa. Aika kallista tavaraa vaan.
En ole asiantuntija, mutta kun noita on monenlaisia niin eikö se ole niin, että ihmisperäinen ei näy testeissä, mutta muut näkyy? Ja kyllä mä sanoisin, että häkki heilahtaisi, jos joku tuollaista tekisi ja se pystyttäisiin todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pahaa tee, ellei sitten tyypillä satu olemaan syöpää tai määrät ole suuria. Noin muutoinhan pysyvät iho, nivelet ja lihaksisto hiukan paremmassa kuosissa. Aika kallista tavaraa vaan.
Niin, että kiitollinen saisi olla, jos jotenkin ihmeellisesti ja pyytämättä tuota joutuisi omaan elimistöön, kun kallistakin on. Sitä vaan lihakset kiinteytyy itsestään ja saa positiivista energiaa. Mut silti, en mä kyllä haluaisi mitään aineita tietämättäni tai pyytämättä sisääni.
Hyi, mitä on istukkahormoni? Sitäkö jotkut ihan tosissaan vetää.
Ihan sama mitä annetaan. Yleisesti ottaen paha, ellei sitten oikeasti lääke, johonkin sairauteen, mutta tuohan on aika utopististä, miksi joku ei tietäisi itse mikä sairaus on, mitä lääkettä tarvitsee ja miksi pitäisi ylipäätänsä salaa jotain tehdä noin vakavassa asiassa.
Kysytkö sinä nyt tosissasi vai oletko oikeasti noin tyhmä?