Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos miehelläsi olisi 7,5cm/2cm--mitä tekisit?

Vierailija
01.02.2015 |

vai olisiko sellaisen erektiomitan omaava mies sinun mies?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mulla ois vibra ja ehtymätön varasto pattereita, mutta voisi tuollaisen vehkeen omaava mies olla mun mieheni.

Vierailija
2/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa. Toki, jos olisin päätynyt ko. miehen kanssa sänkyyn ja seksi olisi ollut hyvää, niin sitten en varmaankaan munan pituudesta olisi huolissani. Eli, jos se tyydyttää mut, niin ihan sama minkä mittainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:03"]

Hankala sanoa. Toki, jos olisin päätynyt ko. miehen kanssa sänkyyn ja seksi olisi ollut hyvää, niin sitten en varmaankaan munan pituudesta olisi huolissani. Eli, jos se tyydyttää mut, niin ihan sama minkä mittainen.

[/quote]

Tuossa saa kyllä olla huolissaan myös sen munan kapeudesta; 2cm. Missä se muka tuntuu?

Vierailija
4/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi.

Vierailija
5/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla olisi mitään väliä, oikeasti, jos mies olisi muuten unelmien täyttymys. Pääasia että lapset saisi alulle, sitähän varten seksi oikeastikin on (en ole uskovainen). Olen 19-vuotias ja pidän monta muuta asiaa parisuhteessa paljon tärkeämpänä kuin seksiä, esimerkiksi keskustelutaitoa vaikeistakin asioista sekä luotettavuutta.

Vierailija
6/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:03"]

[/quote]

Tuossa saa kyllä olla huolissaan myös sen munan kapeudesta; 2cm. Missä se muka tuntuu?
[/quote]
Korvassa.

Vierailija
7/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Minä haluan muiden minua miellyttävien ominaisuuksien lisäksi miehen olevan myös varustukseltaan oikea mies eikä mikään pikkupoika.

Vierailija
8/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:19"]Ei mulla olisi mitään väliä, oikeasti, jos mies olisi muuten unelmien täyttymys. Pääasia että lapset saisi alulle, sitähän varten seksi oikeastikin on (en ole uskovainen). Olen 19-vuotias ja pidän monta muuta asiaa parisuhteessa paljon tärkeämpänä kuin seksiä, esimerkiksi keskustelutaitoa vaikeistakin asioista sekä luotettavuutta.
[/quote]
fiksu 19v
-m32 16cm pitkä

Vierailija
9/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ekan kerran jälkeen suhde ei olisi edennyt.. Vaikka mies olisi luonteeltaan ja muuten ulkonäöltään huippu, niin tuskin ehtisin kamalasti tutustua.

Vierailija
10/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:19"]Ei mulla olisi mitään väliä, oikeasti, jos mies olisi muuten unelmien täyttymys. Pääasia että lapset saisi alulle, sitähän varten seksi oikeastikin on (en ole uskovainen). Olen 19-vuotias ja pidän monta muuta asiaa parisuhteessa paljon tärkeämpänä kuin seksiä, esimerkiksi keskustelutaitoa vaikeistakin asioista sekä luotettavuutta.
[/quote]
fiksu 19v
-m32 16cm pitkä

Vierailija
11/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on muutakin kuin varsinainen yhdyntä. Jos mies olisi muuten kaikin puolin ok ja "minunlaiseni" mies, sekä osaisi ja haluaisi käyttää myös käsiään ja suutaan niin toki olisi minun mieheni. Jos itsetunto on kohdillaan niin kaikki ok.

Vierailija
12/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain raha viimekädessä ratkaisee ... rikas mies voi olla vaikka munaton

Vierailija
13/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kokoajan mieheltä tuhkaluukkuun ja 30 cm dildolla a-rappuun. Kyllä se pussin paksuus on se tärkein ainakin itselleni.

Vierailija
14/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen kasetit ei kestäisi.

Vierailija
15/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:38"]

Ottaisin kokoajan mieheltä tuhkaluukkuun ja 30 cm dildolla a-rappuun. Kyllä se pussin paksuus on se tärkein ainakin itselleni.

[/quote]

:DD   toivottavasti sinulla ei ole isot persposket, eli et olisi läski, koska ei tuolla ylettäisi silloin edes tuhkareikään, sen verran on lyhyt.

Vierailija
16/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voisi olla. Pääasia että häntä kiinnostaisi minunkin tyydyttäminen ja tekisi sen mielellään. Sillähän nyt ei ole loppujen lopuksi niin suurta väliä, käyttääkö hän siihen penistään, käsiään, suutaan vai leluja - mielellään kaikkia näitä ja monipuolisesti.

Vierailija
17/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukisin pikkupilin pitsistringeihin ja käskisin totella minua. Laittaisin tekemään kaikki kotityöt ja tyydyttämään minua - pikkupilin itsensä pitäisin puutteessa.

Vierailija
18/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselllä on pieni, mutta olen toisaalta niin ruma, ylipainoinen ja sosiaalisesti kömpelö, että tuskin edes pääse asiaa testaamaan.

Vierailija
19/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:03"]

[/quote]

[/quote]

Av-mamman vehje on kuin hiirulaisella, viisisenttinenkin runnoo paikat.

Vierailija
20/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhde oisi kaatunut ensimmäiseen seksiin. Nysäkulli on totaalinen turn off vaikka muuten oisi miten ihana mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi