Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivouspäivä! Nyt TE saatte auttaa!

Vierailija
01.02.2015 |

Kyllästyttää koko puuha. Nyt saatte antaa parhaat perussiivousvinkkine, niin tässä samalla testailen niitä. Onpahan edes jotain haastetta tylsässä puurtamisessa. =) Antaa tulla haasteita ja vinkkejä!  Mistä huoneesta muuten itse aloitat viikkosiivouksen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä pitäis alottaa, kunhan saan itteni ylös sohvalta. Kaks viikkoa laskettuunaikaan ja haluan että kaikki on kunnossa jos pitääkin lähteä synnärille.

Vierailija
2/2 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 12:47"]

Sama homma täällä pitäis alottaa, kunhan saan itteni ylös sohvalta. Kaks viikkoa laskettuunaikaan ja haluan että kaikki on kunnossa jos pitääkin lähteä synnärille.

[/quote]Ihanaa! Tsemppiä! Mä olen vastausten puutteessa ottanut oman haasteen. Opetan lapsilleni perustaitoja tässä sivussa. Opetin 5v tyttärelleni pyykkien oikeanlaista ripustamista ja 11v pojalleni omien vaatteidensa pyykkäämistä pesulappujen ohjeiden mukaan. Taitaa osata jo nyt paremmin kuin isänsä, joka vieläkin tunkee 30 asteen hienopyykin 60 asteen puuvillapesuun... ja valkoiset ja värilliset sekaisin. Aiaiai... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla