Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastensa isästä/äidistä eronneet, kauanko olit sinkkuna?

Vierailija
14.11.2021 |

Eli lapselliset eronneet ja uudelleen pariutuneet, kauanko meni että löysit uuden puolison? Millä aikataululla olette uudessa suhteessa edenneet? Tekisitkö kenties jotain toisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta, enkä tekisi mitään toisin.

Vierailija
2/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 vuotta ilman kumppania eron jälkeen. Löysin sitten kaverin ja kun suhde loppui, oli pari muutakin parisuhdetta. Yhteen en ole halunnut muuttaa avioeron jälkeen enää kenenkään kanssa. Osa suhteista kariutui juuri siihen, että halusin asua vain lasten kanssa. Nyt lapset ovat muuttaneet jo aikoja sitten omilleen, mutta edelleen haluan asua yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 2 kk sinkkuna, ero siis äsken virallistunut. Ei ole aikeita lakata olemasta sinkku. Lasten isä oli 0 kk, uusi siis valmiiksi etsittynä, kuten tyypillistä. Ja jos nyt jossitellaan, tietysti tekisin nykyisillä tiedoilla monta asiaa toisin, enhän minä nyt *diootti ole.

Vierailija
4/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä 2 kk sinkkuna, ero siis äsken virallistunut. Ei ole aikeita lakata olemasta sinkku. Lasten isä oli 0 kk, uusi siis valmiiksi etsittynä, kuten tyypillistä. Ja jos nyt jossitellaan, tietysti tekisin nykyisillä tiedoilla monta asiaa toisin, enhän minä nyt *diootti ole.

Mitä jos nyt vaan puhuttaisiin itsestämme, eikä niistä rakkaan entisen puolison tekemisistä.

Vierailija
5/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 3 vuotta ilman kumppania eron jälkeen. Löysin sitten kaverin ja kun suhde loppui, oli pari muutakin parisuhdetta. Yhteen en ole halunnut muuttaa avioeron jälkeen enää kenenkään kanssa. Osa suhteista kariutui juuri siihen, että halusin asua vain lasten kanssa. Nyt lapset ovat muuttaneet jo aikoja sitten omilleen, mutta edelleen haluan asua yksin.

Sama tilanne. En halua vakavasti sitoutua, viihdyn yksin. (miespuolinen)

Vierailija
6/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku vuodesta 2005. 

Vierailija
7/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta olen ollut nyt eron jälkeen sinkku, ja samalla linjalla ajattelin jatkaa.

Olo on vaan niin paljon iloisempi ja onnellisempi, kuin mitä koskaan parisuhteen aikana.

Sitten kun vielä palstalla lukee välillä kirjoitteluita, miten yh-äidit ovat sitä ja tätä, niin entistä mieluummin jatkan onnellisena sinkkuäitinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi