Rakastuin ensisilmäyksellä lääkäriini.
Sen jälkeen olen vain riutunut rakkaudesta, onnettomasta rakkaudesta. Olen kuin kuihtunut kukkanen, valmis heitettäväksi biojätteeseen :(
Kommentit (23)
En ole tästä voinut kenellekään kertoa. Olen laihtunut ja allapäin. Kunpa en olisi rakastunut ja elämä olisi entisellään.
Entä kuinka moni on ihastunut ensisilmäyksellä ilmiselvästi köyhään ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kertoo yksinomaan kommentoijasta.
Kun rakastuu,ja vieläpä ensisilmäyksellä, niin kannattaa miettiä kehen rakastuu. Lääkäri ok, lakimies ok, toimitusjohtaja ok, liikemies ok, tähän tyyliin. Hitsaajat, betoniraudoittajat, autonkuljettajat, kokoonpanotyöntekijät, yleensäkin haalariporukka, ei missään nimessä. Jokainen järkevä tyttö pitää haalariporukoista näppinsä erossa. Kyllä sen verran pitää tuntea piparinsa markkina-arvo ettei sitä mille tahansa haalari-Heikille kannata jaella.
Vierailija kirjoitti:
En ole tästä voinut kenellekään kertoa. Olen laihtunut ja allapäin. Kunpa en olisi rakastunut ja elämä olisi entisellään.
Luulin, että rakastuneena on hyväntuulinen. (Siis rakastunut, ihan oikeasti...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kertoo yksinomaan kommentoijasta.
Niin kertoo. Kommentoija on realisti.
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastuu,ja vieläpä ensisilmäyksellä, niin kannattaa miettiä kehen rakastuu. Lääkäri ok, lakimies ok, toimitusjohtaja ok, liikemies ok, tähän tyyliin. Hitsaajat, betoniraudoittajat, autonkuljettajat, kokoonpanotyöntekijät, yleensäkin haalariporukka, ei missään nimessä. Jokainen järkevä tyttö pitää haalariporukoista näppinsä erossa. Kyllä sen verran pitää tuntea piparinsa markkina-arvo ettei sitä mille tahansa haalari-Heikille kannata jaella.
Villi arvaukseni on, ettei ap:n tapauksessa päästä lähikontaktiin
Ei voi rakastua ensi silmäyksellä. Ihastua voi.
"Olen kuin kuihtunut kukkanen, valmis heitettäväksi biojätteeseen". Jos lääkäri ei vastaa tunteisiisi, niin biojäteauton kuljettaja voisi olla viimeinen oljenkorsi...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi arvaukseni on, ettei ap:n tapauksessa päästä lähikontaktiin
Ellei sitten todellakin ole gynekologi johon on rakastunut, siinä tapauksessa on jo lähikontaktissa oltu ja piparia levitelty.
Jos kukkasen kuihtuminen on pitkällä, ei sitä saa enää eloon.
Että oikein ensisilmäyksellä. Mutta ehkäpä tuo on kuitenkin provo. Kerro lisää?