Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ei ota koronaa enää tosissaan?

Vierailija
13.11.2021 |

Siis ymmärrän kyllä että koronatilanne alkaa jo kyllästyttämään ihmisten keskuudessa mutta se ettei siitä enää välitetä ja oikeastaan ei enää uskota uutisia liittyen siihen. Miksi? Miksi ihmiset ovat alkaneet epäilemään koko virusta ja käyttäytymään ettei sitä enää olisikaan? Nytkin jyllää delta plus joka tarttuu entistä herkemmin ja samalla ei ole enää mitään rajoituksia.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut tosissaan koko aikana. Täyttä pelleilyä ollut. Kanssa pidetty sätkynukkena. Kansaa kyykytetty reilun puolentoista vuoden ajan. En ole lähtenyt tähän mukaan.

Vierailija
2/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään että maskien käyttö on vähentynyt selvästi. Enää n. 30 % käytti kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin tiedottaminen pandemiasta on Suomessa ollut niin sekavaa ja ristiriitaista (yksi sanoo yhtä,  toinen toista ja kolmas kolmatta), että monilla on mennyt luottamus niin päättäjiin, viranomaisiin kuin asiantuntijoihinkin. Toiseksi Suomessa on ollut koronapandemia pian 2 vuotta eikä edelleenkään näy ruumisrekkoja eikä kaduilla suorilta jaloiltaan kuolleita koronaan sairastuneita. Kolmanneksi juuri tuo, että enää ei ole juuri mitään rajoituksia. Jos tauti olisi vaarallinen suurimmalle osalle tai edes puolelle kansalaisista, olisi rajoituksiakin. 

Vierailija
4/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ainakin hoitohenkilökunta pitää koronaa vaarallisena sairautena? Onko täällä ketään hoitohenkilökuntaan kuuluvaa, jolle korona on pelkkä typerä vitsi?

Vierailija
5/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo rokotettu niin odotan vaan vielä sairastavani sen alta pois. Sehän on koko ajan tiedostettu, että kaikki siihen tod näk sairastuu, joko rokotettuna tai ei.

Vierailija
6/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä auttaa kiinnostua koronasta jollei kiinnosta eläytyä showhun showhun eli mm. kokeilla nenä- ja olkatikkuja ollenkaan ja olla olevinaan joissain taudinpoispanijaisissa. Typerää teeskentelyä,  ihanku olisi mukana jossain lastentarhan laikissä jossa matkitaan eläimiä niiksi pukeutuneita

Vierailija
7/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset

Vierailija
8/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on vähän kuin maailmanloppu ja Herran toinen tulemus. Kaikki odottaa ja odottaa, että korona tappaa kaikki, tai maailmanloppu tulee ensivuonna, tai sitä seuraavana. Jos ette ota rokotetta niin kaikki kuolee tai toiset, jos otatte rokotteen niin kaikki kuolette. Kuitenkin maailma pyörii samallalailla kuin ennenkin. Ei mitään uutta auringon alla. Ajatelkaa välillä jotain muuta ja nauttikaa elämästä. Luuletteko ettei kulkutauteja ole ollut maailmanhistoriassa ennenkin? :D Missä on teidän rohkeutenne?

Vierailija
9/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt ihan normaalisti koko korona-ajan. Olen kuntoillut, syönyt terveellisesti, nukkunut 8–9 tuntia yössä ja nauttinut elämästä. En ole ottanut piikkejä enkä ole ottamassa. Kipeä olen ollut viimeksi joskus 10 vuotta sitten.

Vierailija
10/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ottavat koronan vakavasti, ovat ottaneet rokotukset. Ne jotka eivät ota vakavasti, eivät ota vakavasti.

Vierailija
11/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tilastoja ja kansainvälistä uutisointia ja tutkimuksia seuraamalla huomaa, että koronan vaarallisuutta on liioiteltu ja ihmisiin on suorastaan tarkoituksella lietsottu pelkoa jotta heidät saadaan massapsykoosin ja hyväksymään rajoitustoimet (vrt. esimerkiksi ne propagandakuvat pandemian alussa joissa mm. Etelä-Korean armeija desinfioi panssaroiduilla autoilla KATUJA joilla autot ajavat - ihan kuin yksikään hengitystieinfektio siirtyisi ihmiseen asfaltista auton läpi lol).

Todellisuudessa ihmisiä on sairastunut ja kuollut kotimaan äärimmäisen vähän ja näistä kuolleista 95% on valmiiksi monisairaita ja vanhoja.

Lisäksi hallitus ja viranomaiset ovat niin monta kertaa puhuneet itsensä pussiin ja jääneet valheista kiinni etten enää luota mihinkään mitä he sanovat.

Rämetin Tampereen yliopisto on saanut Bill Gatesin (rokotteiden rahoittaja ja puolestapuhuja) on saanut juuri ennen pandemian alkua ja sen alettua 23milj. dollarin lahjoitukset, HUS:n Lehtinen oli Euroopan komission terveysasioiden asiantuntijapaneelissa kun rokotesopimuksista neuvoteltiin (2019-2020), ja mediayhtiöiden kuten Sanoma Oyj omistajiin kuuluu Vanguard Group joka on rokotevalmistajien suuromistaja. Kaikkeen tuntuu liittyvän valtaisa eturistiriita joten en luota näiden tahojen puolueettomuuteen.

Lisäksi rokote tai koronapassi eivät estä tartuntoja joten ei tarvitse olla foliohattu miettiäkseen sitä onko tällä kaikella irrationaalisella ja ylimitoitetulla kontrollin lisäämisellä jokin muu tarkoitus kuin terveyden suojeleminen.

Hoitajapulasta on puhuttu vuosikausia mutta asialle ei ole tehty YHTÄÄN mitään, samalla kuitenkin riittää miljardeja ulkomaille. Kun lööpit huutavat tehohoidon kapasiteettiromahdusta rokottamattomien takia niin samaan aikaan paikallisen sote-alueen omilla nettisivuilla ei näy koronateholla ketään.

En usko enää mitään mitä meille sanotaan.

Vierailija
12/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolaiset raksajäbät joita on 10 000 yli nauraa suomalaisille , suomen leijona , kauppakeskuksissakin puuttuu maski tummilta , leijona kulkee maski naamassa ja silmistä paistaa pelko , ai rintamalle menossa , valkoinen nenäliina mukaan...

Vierailija
13/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt ihan normaalisti koko korona-ajan. Olen kuntoillut, syönyt terveellisesti, nukkunut 8–9 tuntia yössä ja nauttinut elämästä. En ole ottanut piikkejä enkä ole ottamassa. Kipeä olen ollut viimeksi joskus 10 vuotta sitten.

Juurikin tämä. Elänyt mahdollisimman normaalisti koko ajan. Maskien käytön lopetin pari kuukautta sitten. Käsiä olen pessyt ja pesen edelleen enemmän kuin 2019 mutta siihen se oikeastaan jääkin. Halukkaat ovat jo saaneet suojan rokotteilla, joten keskityn elämään enkä murehtimaan nuhaa.

Vierailija
14/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma on lähtökohtaisesti vitsi. Siitä syystä kerrotaan aiba vain sitä korkeantason dataa.

Jos kerrottais: viikonloppuna 900 uusia tartuntaa, siitä 80% ei huommannut edes että heillä Corona, 17 oireelee lievestä ja 3% teholla, mistä yli puolet oli jo valmiina muitten syitten takia ja toinen puolisko on sellaista porukkaa kellä sairaudet pohjalla.

Mutta ei. Kerrotann vain pintafaktoja ja puupäät ei mieti askelta pudempää kun perus kansalaisen ÄO ei oikein mihinkään riitä.

Vierailija
15/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 2% Suomessa sairastanut Koronaan. Kestää helvetti ikuisuus tällä vauhdilla että kaikki saavat sen taudin. En minä influenssaakaan pakoile. Tulee jos tulee. Elämä jatkuu.

Vierailija
16/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todellisuus on paljastumassa isolle porukalle, ihmisiä herää tosi paljon tällä hetkellä ap.

Vierailija
17/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt jo tähän koronaan että jos kuolen niin sitten kuolen koronaan. Ei tätä pelkoa ja suojautumista jaksa kukaan loputtomiin ja siinä menee jo mielenterveyskin. Ei elämä voi olla loputtomiin joltain taudilta suojautumista niin että antaa sitten tulla mitä on tullakseen. 

Vierailija
18/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä asuntuntija suomessa on vakavasti otettava , millä tavoin..

Koska uskon joulupukkia uskon myös median uutisiakin , suomaalaisten puolia ei pidä kukaan muu kuin itse .

Rokotteet jaettu , paniikki päällä kun nähtiin niiden toimivuus , uutta sulkua päälle.

Zimbanve eilen 22 koronatartuntaa , otetaan sieltä oppia.

Vierailija
19/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedia hölmöillä uutisillaan ja epäilyttävällä sekoilullaan kannustaa meitä ottamaan itsenäisesti selvää mistä tässä on todellisuudessa kyse ja itse käytännössä ajaa meidät vaihtoehto-medioiden sivuille.

Vierailija
20/94 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut rokotukset mutta en missään vaiheessa ollut turpa kyttyrällä. Ei ole paljonkaan vaikuttanut omaan elämääni. Bileet biletetty jo aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi