Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tehdä töitä?

Vierailija
13.11.2021 |

Miksi ihmiset yleensä tekevät töitä? Eikö elämä olisi paljon miellyttävämpää, jos ihmiset voisivat vain olla ja keskittyä niihin asioihin, jotka HE ITSE kokevat elämäänsä parantaviksi? Minä suosin tätä vaihtoehtoa. Boikotoin koko työelämää enkä todellakaan halua nähdä vaivaa, jotta joku muu rikastuisi kustannuksellani enkä halua alistua muiden laatimiin sääntöihin tai hyväksyä sen yhteiskunnan pelisääntöjä, johon syntymistä en edes ole voinut valita!

Jos rahaa tarvitsee, sitä saa miten vain, viime kädessä vaikka kerjäämällä kadunkulmassa. En voi kuvitella että KOSKAAN tekisin työtä esim puhelinmyyjänä, kaupan kassana tai missään muussa ankeassa työpaikassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko

Vierailija
2/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei tykkää kerjäämisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin esittäminen on yleisin tapa trollata.

Vierailija
4/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joskus muinaisuudessa, ei kovin kauan sitten, työtä piti tehdä että pysyi hengissä.

Nykyään kenenkään ei tarvitse tehdä mitään säilyäkseen hengissä.

Työnteko - so last season.

Vierailija
5/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HE ITSE kokevat elämäänsä parantaviksi…siksi teenkin töitä yksityisyrittäjänä ja se on minulle harrastus, jossa tapaan ihania ihmisiä, opin paljon uutta, saan matkustella, jne…

Vierailija
6/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kivaa? Mä ainaki tykkään, ja menee ihan ns. paskaduunitki.

Vierailija
7/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa elää elämänsä kerjäläisenä, niin siitä vaan. Itse nautin laadukkaammasta elämäntyylistä. Mukava, kun ei tarvitse kattoa kaupassa hintoja ja voi harrastaa mitä haluaa. Elämä on valintoja

Vierailija
8/8 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että työnteko esimerkiksi kaupan kassalla on paljon helpompi tapa saada rahaa kuin tuo kerjääminen.

Syyt työntekoon ovat:

Raha - jos työtä tekee vain tästä syystä, voi helposti tuntea kuin aloituksessa.

Intohimo - jos intohimo on vaikka sukkien kutominen voi siitä tehdä työn ja saa rahaa siitä.

Merkityksellisyys - yhteiskunnallinen tai yksilöllinen tunne, että vaikuttaa hyvällä tavalla asioihin tai ihmisiin. Vaikkapa hoitoala tai opetusala

Tarpeellisuus - ihmiselle on usein tärkeä tuntea itsensä tarpeelliseksi, tämä voi liittyä myös merkityksellisyyteen. Mutta voi olla vaan että olet todella hyvä jossain ja sen vuoksi tarpeellinen.

Parasta olisi jos nämä kaikki olisivat yhdessä. Olisi siis ammatti, josta saa rahaa, joka on ihmisille tärkeä, sinä olet tarpeellinen siinä yrityksessä ja se on sinulle intohimo.

Tämän lisäksi kiva työporukka auttaa siinä, jos kuten useimpien meistä kaikki työssä, nuo kaikki eivät toteudu. Vaikka työ olisi aika ikävää, mutta päivät menevät nopeasti kivojen ihmisten kanssa, niin se helpottaa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi