Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen, kaiken olen saavuttanut...

Vierailija
01.02.2015 |

...mitä olen halunnutkin. Lapsia monta ja molempia sukupuolia, paljon koulutusta, kohtuullinen työpaikka, vanhemmat still going strong, avioliittoihinkin olen päässyt, kiva koti, pari ystävää, lapsilla suurin piirtein kaikki hyvin, oma ulkonäkö ikäisekseni ok, ukko kiva & isotuloinen. Olen saanut matkailla siellä missä halusinkin. Olen monta kertaa miettinyt, että olen kyllä tosi onnellisessa asemasssa. En mielestäni ole jäänyt mistään paitsi. Ei tässä enää oikeastaan muuta toivetta, kuin että saisi lapset kasvatettua tasapainoisiksi kansalaisiksi.

Onko täällä muita yhtä onnekkaita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:49"]

Miten sattumalta halusittekin kaikkea mitä kaikki muutkin haluaa? Tai yritetään saada haluamaan? 

[/quote]

Haluaisitko olla kouluttautumaton ja työtön, elää yksin ja ilman ystäviä..? Tuskin näissä viesteissä ihan koko paletti on avattuma siitä mitä onnellisuuden takana on, mutta kyllä mulle ainakin haluamani koulutus jne. tuo tilaisuuden onneen. Ja olen tyytyväinen että mulla on varaa ostaa granaattiomenoita iltapalaksi jos huvittaa, ja syödä niitä pikkutytön ja ihanan miehen kanssa joka kaiken päälle plokkaa ne siemenet sieltä meille <3 sellaiset onnellistavat pikkuasiat kasaantuu näiden perustusten päälle.

Vierailija
22/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ollut aikaisemmin onnellinen vaan vasta nyt?  T. onnellinen lapseton ja sinkku opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:02"]

Miten sattumalta halusittekin kaikkea mitä kaikki muutkin haluaa? Tai yritetään saada haluamaan? 

[/quote]

Haluaisitko olla kouluttautumaton ja työtön, elää yksin ja ilman ystäviä..? Tuskin näissä viesteissä ihan koko paletti on avattuma siitä mitä onnellisuuden takana on, mutta kyllä mulle ainakin haluamani koulutus jne. tuo tilaisuuden onneen. Ja olen tyytyväinen että mulla on varaa ostaa granaattiomenoita iltapalaksi jos huvittaa, ja syödä niitä pikkutytön ja ihanan miehen kanssa joka kaiken päälle plokkaa ne siemenet sieltä meille <3 sellaiset onnellistavat pikkuasiat kasaantuu näiden perustusten päälle.

[/quote]

En halua avioliittoja, lapsia, maksaa lopun elämääni asuntolainaa, en halua asua yhdessä miehen kanssa, en halua hyötyä isotuloisen miehen tuloista, vaan kustantaa itse kaiken. Eiköhän koulutus, ystävät, työ kuulu kaikkien järkevien ihmisten elämään/toiveisiin. Tärkein arvoni on aina ollut vapaus.

Kumma kyllä, toisenlaista elämäntapaa haluavat eivät tunne tarvetta julistaa kaikille toisin kuin ne, jotka ovat täyttäneet pikkuporvarillisen elämän kaikki tavanomaiset kriteerit? Mutta jos se tekee sinut onnelliseksi, hyvä niin. En vain ymmärrä miksi sitä pitää julistaa anonyymeille netissä. Itse olen oppinut, että kel onni on, sen kätkeköön. En kaipaa elämälleni hyväksyntää ja olen "pyhittänyt" tietyt asiat vain yksityisyyden piiriin kuuluviksi. En suoraan sanoen ymmärrä miksi jotkut haluavat harrastaa sosiaalisia vertailuja. Vai ihanko muuten vain aloitit tämän ketjun? 

Vierailija
24/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:10"]

[/quote]

[/quote]

En halua avioliittoja, lapsia, maksaa lopun elämääni asuntolainaa, en halua asua yhdessä miehen kanssa, en halua hyötyä isotuloisen miehen tuloista, vaan kustantaa itse kaiken. Eiköhän koulutus, ystävät, työ kuulu kaikkien järkevien ihmisten elämään/toiveisiin. Tärkein arvoni on aina ollut vapaus.

Kumma kyllä, toisenlaista elämäntapaa haluavat eivät tunne tarvetta julistaa kaikille toisin kuin ne, jotka ovat täyttäneet pikkuporvarillisen elämän kaikki tavanomaiset kriteerit? Mutta jos se tekee sinut onnelliseksi, hyvä niin. En vain ymmärrä miksi sitä pitää julistaa anonyymeille netissä. Itse olen oppinut, että kel onni on, sen kätkeköön. En kaipaa elämälleni hyväksyntää ja olen "pyhittänyt" tietyt asiat vain yksityisyyden piiriin kuuluviksi. En suoraan sanoen ymmärrä miksi jotkut haluavat harrastaa sosiaalisia vertailuja. Vai ihanko muuten vain aloitit tämän ketjun? 

[/quote]

No sinähän sen sanoit jo itsekin, suurin osa ihmisistä haluaa jotain muuta kuin mitä sinä haluat. Mitä sitä hämmästelemään, kaikillahan nämä on tiedossa. :)

Vierailija
25/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut juuri mitään haluamaani, mutta olen silti tyytyväinen.

Vierailija
26/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuulostat ihan mummoltani, vapaus oli hänellekin ihaninta kaikessa. Mulle ei ole, jos olisi,en varmaan olisi viimeisintä lastani halunnut. Sinäkin muuten taidat olla melko nuori hlö? Yleensä velat ovat parikymppisiä ja sitten meikäläisen ikään tultaessa mieli onkin muuttunut päinvastaiseksi. Netissä on hyvä "julistaa", koska muutenhan ei voi. Kaverit voisivat tulla tästä onnesta kateiksi. Sitä paitsi, nuo termisi "pikkuporvarillinen" ja "tavanomainen kriteeri" ei minuun istu millään tavalla, heh, ehkäpä ne istuvat sinuun? Vai edustatko jotain ko termien yläpuolelta tai alapuolelta? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme