Seksikäs miehen ammatti?
Onko ohjelmistokehittäjä seksikäs ammatti miehellä nykyään?
Kommentit (61)
Lentäjä, uniformu ja hyvä palkka.
Lääkäreissä viehättää älykkyys ja hyvä palkka. Sekä tietysti myös arvostettu ja merkityksellinen työ.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:17"]
Heti tänne ketjuun eksyi katkeria miehiä :D Ikävää että koette alemmuuden tunnetta kun naiset pitävät lääkärin ammattia seksikkäänä.
[/quote]
No ei ihan nuinkaan.
Olisin minäkin lääkäriksi voinut opiskella, mutta palomiehen leukaa en voi saada. Enemmän olen kade siitä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:26"]
Lentäjä, uniformu ja hyvä palkka.
[/quote]
Olet itse siis maksullinen nainen?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:27"]
Lääkäreissä viehättää älykkyys ja hyvä palkka. Sekä tietysti myös arvostettu ja merkityksellinen työ.
[/quote]
Harjoitat siis maailman vanhinta ammattia?
Fyysikot sekä matemaatikot ovat minun silmiin seksikkäitä, sillä älykkyys puree. Ohjelmistonkehittäjä... No meh
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:38"]
Fyysikot sekä matemaatikot ovat minun silmiin seksikkäitä, sillä älykkyys puree. Ohjelmistonkehittäjä... No meh
[/quote]
Jee, mun ammatti mainittu! T. Fyysikkomies
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:38"]Fyysikot sekä matemaatikot ovat minun silmiin seksikkäitä, sillä älykkyys puree. Ohjelmistonkehittäjä... No meh
[/quote]
Kyllä harvoin nää jonkin alan nörtit on seksikkäitä, muuten toki voin arvostaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:45"]
Palomiehillähän on aivan vitun huono palkka. Pk-seudulla ei tuu toimee ilman kahta duunia.
[/quote]
Kysyttiin, mikä on seksikäs miehen ammatti.
Insinööri, ihan tosi. Lääkäri, muusikko, yök!
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:26"]
Suurin syy lääkärien "seksikkyyteen" on se lompakolla loisimisen mahdollisuus , ovat aina hyvätuloisia.
[/quote]
Alapeukuttakaa toki =)
Silti muissa kommenteissa paksu lompakko on seksikkäänä ominaisuutena. Av-mammat nyt vaan on niin noloja.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:44"]Asianajaja ah <3
[/quote]
Vähän on inflaatio iskenyt Hessun myötä:(. Luitte oikein juristit, saa syyttää Hessua.
http://www.iltalehti.fi/digi/2012122816495923_du.shtml
tossahan noita tulevaisuuden ohjelmistokehittäjiä, ei paljon palomiesten kalenterille häviä vaikka nuorempia kolleja ovatkin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 00:05"]Lääkäri ehdottomasti, ah<3
[/quote]
Minulle riittäisi ihan yksi tietty lääkäri ja olisi seksikäs, vaikka olisi mikä vaan ammatti.
Älykäs ja huumorintajuinen, erityisesti matemaattisesti lahjakas iOS-ohjelmistokehittäjä. Vielä jos on vähän hipsteri, niin oih ja voih <3
Taksikuskeissa on jotain rehtiä duunariromantiikkaa. Olisi ihanaa tulla otetuksi taksin takapenkillä :D
Suurin syy lääkärien "seksikkyyteen" on se lompakolla loisimisen mahdollisuus , ovat aina hyvätuloisia.